Easy Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei! Regner med det er en del her som har vært på et sånt cruise? Det har nemlig aldri jeg!:-) Men nå maser 10-åringen min voldsomt om et cruise i høstferien, bare han og jeg! Noe dere anbefaler? Blir det "kjedelig" hvis det er bare oss to, tro? Eller er det virkelig sånn at det "skjer noe hele tiden"?
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 vi pleier å reise på sånne mini cruise, båtselskapene har som regel et opplegg for barna, men egentlig ikke så mye! dagen dere er i københavn for eksempel, går som regel bort i shopping der! og kveldene på middag! men vet at på color fantasy og magic er det vel badeland og egen lekeavdeling for barna! så er vel mer der! er vel color line, som har captain kid også! han båt fyren! reist litt med min sambo og stesønn på 5! og han finner alltid på noe! spes det kjedelige å dra spaken på spill automatene! hehe:) men turen burde bli grei ut fra at det er dere to, kommer litt ann på hva man gjør det til selv egentlig:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 bare et tips til, ikke ta de billig turene mellom oslo- fredrikshavn, som er i helgene, veldig mye fyll på båtene! den har vi brent oss på! ikke noe særlig med barn iallefall:( bare noen egne erfaringer fra ei som er overtrøtt klokka to om natta:)
Easy Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Takk for svar....sånn midt på natten!:-) Det blir i tilfelle Oslo - København med DFDS, Pearl of Scandinavia! Og det blir IKKE helgetur! I tillegg så lider jeg litt av klaustrofobi (derfor jeg aldri har vært på sånn tur før!), så vi må nok bestille en Commodore-lugar med havutsikt, så jeg ikke risikerer å få helt "dunder`n"! Han har sååååå lyst på båttur, så jeg tror jeg bare må overvinne skepsisen/"frykten" min for hans skyld!:-) Og han har planlagt det meste ned til detalj : fra tur i bassenget, kino og shopping....til koldtbord! Ganske ivrig.....:-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 reiste med pearl of scandinavia i april:) kjempefin båt:) god mat har de også der:) så det anbefaler jeg deg:) ja, da kan det være best med en commondore lugar:) drev å pratet på å ta en tur vi og i høst ferien! men får se det ann litt:) lykke til iallefall, men turen:)
Easy Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Takk for det! Jeg får nok bare kaste meg ut i det, ja!:-)
Easy Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Ojda! Etter litt titting på nettet, har jeg nå begynt å lure på om en tur med Color Fantasy til Kiel hadde vært artigere? Noen som har noen formening? Til en stakkar "reise-amøbe"?:-) Takker for tilbakemeldinger.....
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Color Fantasy er så absolutt til å anbefale. har vært på båten to ganger, brylupp og julebordstid og det er fortsatt god oppførsel på fyllikene der. de finnes ikke!! masse å gjøre for deg og for 10 åringen. alltid noe å gjøre. kan anbefale buffeten å. det er skikkelig bra!! det er verdt alle penga!! men nå er jo magic kommet også så da blir fantasy billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå