Gå til innhold

Noen som er våkne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller.... :o(

Sover døds dårlig....slitsomt!!!

Skrevet

Godt det ikke bare er meg... hehe

Allerede vanskelig å finne noen god liggestilling. Vrir meg fra side til side. Er i uke 30. Du a?

Skrevet

Har 14 dager igjen....utrolig slitsomt og "irriterende" å høre sambo ligge der i dyyyp søvn. Men har bare innsett at sånn er det. Sovet dårlig hele svangerskapet. Men innimellom legger jeg meg bare på dagen hvis jegkan ogsover ut..sikkert ikke bra, men må jo få noe søvn

Skrevet

Joa, sykemeldt jeg, så har jo egentlig god anlednig til å sove på dagen.

Bare irriterende å ikke få sove når man skal liksom...

Gleder meg til jeg og har 14 dager igjen. Føles som at tiden går veldig sakte...

Skrevet

I perioder går tiden fryktelig sakte. Akkurat nå synes jeg tiden flyr litt igjen. Grudde meg litt til disse 3 ukene jeg skulle være ute i perm før babyen kom, men dagene har flydd....hvertfall 1 uka. Tror det gjelder å ha litt pr ogram mens man går og venter.

Hvor lenge har du igjen? Første barn? Dette blir vårt første barn. Utrolig å tenke på om 2 uker så er jeg mamma......da har jeg plutselig en baby!!

Er nok mye av grunnen til at jeg ikke sover...spenningen, alle tankene osv osv.

Skrevet

Ja, blir mitt første barn. Kjempespent! Har 10 uker igjen ca. Så har jo enda litt tid å forberede meg på.

Ja kan tenke meg du er spent! Det er helt rart å tenke på; vi skal bli mamma! Merkelig... Liksom ikke helt skjønt det ennå. Tror kanskje ikke jeg skjønner det helt før jeg har babyen på brystet. :)

Tror jeg skal forsøke en gang til å sovne nå jeg.

Hyggelig å snakkes! Lykke til med søvnen! ;)

Skrevet

Skal legge meg jeg også....prøve å få noen timers søvn;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...