Enitsirk79 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Bruker Libero mini nå og den nye (orange/gule) utgaven skuffer meg veldig. Urinen går rett og slett tvers igjennom bleien. Lekker ikke på sidene. Er det noe galt med akkurat denne pakken eller er det flere som har opplevd dette?
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Da har i tilfelle jeg oxo fått sånne "feilpakker". På vesla mi så lakk det på hver eneste bleie, både på sidene og tvers igjennom. Så vi bytta merke, bruker nå First Price bleier, og er kjempefornøyde med dem! For det første så lekker de ikke noe sted,huden hennes er ikke så klam som når hun brukte Libero, og F.P passer mye bedre rundt livet og lårene hennes. Hun blir heller ikke sår i stumpen av F.P bleiene, det blei hun av både Libero og Pampers.
Enitsirk79 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Hmmm kanskje jeg skal bytte merke...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 de orange gule bleiene der er ikke goe..men de andre er av libero.pampers renner det og rett gjennom hos datteren min...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 jeg har også merket dette, det virker som om det renner rett igjennom noen ganger:S
Yuna Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 da har jeg nettopp skrevet en liten mail til Libero ang. dette problemet. Så gjenstår det å se hva de skriver tilbake. Syns bleiene er altfor dyre til at de skal være av så dårlig kvalitet. Kan ikke huske vi hadde dette problemet med de "gamle" mini bleiene.
Enitsirk79 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Sendte en mail i natt jeg også. Hun kan jo like godt gå uten bleier når det bare renner tvers igjennom!
Luans mamma Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Jeg bruker disse bleiene og har aldri opplevd lekkasje...
Gjest Ut på tur Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Godt å se det er flere som har problemer. Hel lekker det fra bleier som ikke er fulle... Vi trodde vi hadde for små bleier og gikk opp en størrelse.. og så prøver vi å bruke mye stoff om natta for de lekker ikke
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 En gang strammet jeg libero bleien altfor lite, og da skjedde det at litt urin kom opp i ryggen mens babyen lå og sov .. da ble det vått merke på bodyen.. kan det være tilfelle her eller drypper det faktisk fra bleien? sikkert forskjell på bleiene, så man må nesten prøve seg fram..
Enitsirk79 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 Det er liksom ikke lekasje i rygg eller rundt lårene som er problemet, heller ikke størrelsen. Det går bare tvers igjennom bleiestoffet. Har ikke opplevd dette med noen andre Libero-bleier, kun de nye mini-bleiene. Det drypper ikke men buksa blir VELDIG fuktig og lukter urin.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Husker at de orange bleiene (opp til 8 kg, eller noe slikt) ikke var så gode som de andre. Brukte dem bare kort tid og gikk fort opp til neste størrelse (7-11kg). Men vi hadde lekkasje på siden og oppe- aldri våt igjennom. Må være feilvare. Prøvde også pampers, men de var ennå dårligere (passer ikke til vårt barn, lekkasje på siden).
Turid Laila Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Vi har ikke noe problemer med denne bleien. Han sover hele natten med samme bleie og er fortsatt tørr om morgenen. Men vi kan ikke bruke Pampers på han. Han får litt utslett av den, pluss at det ikke går så lang tid før det renner rett gjennom nesten.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Da har jeg fått en god pakke tydeligvis, for de jeg har kjøpt er helt super! Hadde mere lekkasjer m de "gamle" grønne mini'ene...
Dudellidallo og Tillo Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 prøv coop sine bleier. De er vi kjempefornøyd med også er de billigere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå