Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Etter de har vært på byn f.eks. nå som dere er familie? Eller kommer de alltid hjem?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Min har overnattet til kompiser,men ble litt lei av det til slutt,så sa ifra at han fikk komme hjem å legge seg! Tror nok det på en måte hadde blitt enklere for han å si at han skulle ligg over til en kompis hvis han fant ei dame han hadde blitt med hjem hvis jeg hadde godtatt dette for ofte! Nå kommer han ihvertfall hjem hver gang han har vært ute.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 .....tja litt snodig adferd.....dersom det ikke er spesielle geografiske forhold som spiller inn.......jeg ville iallefall hatt antennene ute hvis det var meg.....
Bananikakao'n Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Nope, han kommer hjem.. Hvorfor skulle han ikke det? Måtte være at han var laaaangt vekk på en fest, da.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Nei, de gangene han er ute tar han taxi hjem de 6 mila. Går en del kroner, men han liker å våkne i sin egen seng.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 min kommer altid hjem, han vil hjem til senga si. hihi. Er han full kunne jeg vært for uten, det stinker så jævlig på soverommet av fyll når han har drikki mye.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 og da drar de til et alpinanlegg og ligger i hytte. Og så overnatter han selvfølgelig om han besøker kompiser som har flyttet langt unna, men da reiser vi oftest som familie (siden kompisene også har familie). Men ser ikke noen grunn til at han skulle gå ut her vi bor, for så å overnatte hos en kompis. Hvorfor det, liksom? Helgene er dyrebare, når begge er i jobb og hverdagen er hektisk. Og en tur ut er greit, men som oftest avsluttes byturene før nachspiel (for oss). Og om han en sjelden gang drar ut festen og drar på nachspiel, så er det jo uansett best å komme seg på hjemvei mens man er oppegående ;-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Min samboer sov hos en kompis i natt etter fest... Denne kompisen er min x da ser ikke prob i det?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Det blir ettersom det passer. Men det du spør om er vel antakelig - om en skal gå etter det som er normen her inne - om du skal tro på ham eller anta at han sprengpuler noen andre siden han ikke kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Oi tenk om han er utro med eksen din
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 men skrev ikke du et innlegg tidligere i dag om at du syntes det var grusomt at han var på fest? Og at du var litt skeptisk til hele forholdet, pga at du følte det sånn? I så fall kan det vel kanskje være greit at han tar festingen litt roligere, og kommer hjem mens formen er noenlunde ok? Eller er det bare jeg som tenker sånn? Mener ikke å rippe opp i noe, blir bare litt forbauset over dette innlegget ditt. Jeg hadde nok ikke hatt problemer med at gubben overnattet hos en kompis, men ser ikke helt vitsen. Så lenge geografien her tilsier at han kan komme hjem.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 no er jeg ikke plaget med en mann som er så frykrelig mye ut.. veldig sjeldent.. men når han er ut så kommer han hjem.. og han er ikke ut halve natten heller.. han var ut å festa mye før vi fikk barn.. men yrket han har så kan han ikke drikke heller.. han har vakt 24/7..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 hva slags yrke er det? Har han aldri fri?
Pocoyoツ Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Hehe.. Jeg "kommanderer" ham til å sove over hos kompisen sin (som er nærmeste nabo) etter fest. Dette fordi han stortsett alltid blir syk etter en fest, og når han kommer hjem og spyr, blir JEG så dårlig! Heldigvis er det ikke så ofte han er ute. Hihi
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 han er begravelsesagent.. og nei har aldri fri.. må ha med seg telefonen overalt.. får hjelp når vi har ferie..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Overnatte hos KOMPISER?? Det er jo også noe man kan kalle det, dama på si, mener jeg....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #17 Skrevet 23. september 2007 Voksne mannfolk går ikke på byen og drikker seg så drita full at han ikke klarer karre seg hjem på et eller annet vis. Takk og pris er jeg sammen med en ekte mann ;-) Ligge over hos kompiser...hahaha, det var en uvant tanke! Man har da seng hjemme. Med kone oppi.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Nei, hvorfor i all verden skulle han det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå