Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 jeg er våken fordi jeg ikke er så trøtt enda, OG fordi vi har babyfri i dag- 2gang siden hun ble født- så deilig å være oppe med god samvittighet og mulighet for å sove så lenge jeg vil i morgen:)
Monajenten Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Får ikke sove så tidlig. Selv om jeg må stå opp:)
uuups:) Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Får ikke sove her heller!!! Er egentlig kjempetrøtt, men har ligget i sengen en time uten å sovne, så da er det bedre å sitte her litt.
uuups:) Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Og forresten, må stå opp med knøttet i morgen jeg og!! Og der våknet han til og med!!!!! Nå blir det en gøy natt. HAn er syk stakkar!!! Trodde han skulle sove til i morgen nå!
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Burde vært lagt da lillegutt og nevøen min (begge 4 år) kommer til å sette huset på hodet klokken 0700. Men så er det den herlige alenetiden på kvelden som er så vanskelig å avslutte:o)
SaDa Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Fordi jeg ikke sover vel ;o) Samboeren er så snill og står opp med gutta i helgene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå