Gå til innhold

håper virkeli på svar her ikveld!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere... Skal opereres for endometriose på fredag,den 28..

er på en av mine siste dager i mensen, men er så ufattelig kvalm! aldri opplevd dette... lukter jeg mat,brekker jeg meg og kan evt spy...Så sinnsykt slapp og "ødelagt" har også lest at man KAN faktisk være gravid,og ha mensen i begynnelsen...

noen her som har opplevd det?Hadde ei venninne som hadde det slik.i 3 hele mnd...

på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

man kan ha mensen ja, tror det er sjeldent, men det kan vel skje:)

men eneste rådet jeg kan gi deg, er egentlig å ta en test:) ikke noe annet å si egentlig:) er ikke synsk:)

Skrevet

Hva med å ta en test? :)

Har hørt om folk som har hatt mensen selv om de har vært gravide.

Lykke til, både med operasjon og prøvingen. :)

Skrevet

takk, tror jeg ska ta en test før operasjonen!!! for den operasjonen handler jo også OM dette med barn osv....!!!!

men merket det istad, gikk forbi mat,og skulle kaste opp, og moren min hadde lagd fårikål,da løp jeg RETT på badet!!

Skrevet

De skal alltid ta en test på deg på sykehuset. Spes når det gjelder for barnløshet.... Det sa de til meg når jeg ble opperert for endometriose, de skal forsikre seg om at det ikke er noen graviditet tilstede...

Lykke til =)

Skrevet

ta en test og selv om ikke den slår ut så be om en ultralyd før operasjonen så du hvertfall er sikker på om det er noe der eller ikke:-)

Skrevet

hmm jeg ska si det til dem jeg, at de må ta en test først....

Bare håper jeg får blitt operert til fredag, for avslutter en bronkitt kur nå.... Hmm.. :(

og her og nå, i dette øyeblikket kastet jeg opp gitt!!

du som har tatt denne operasjonen for endometriose, var det fordi du ikke ble gravid...?

Skrevet

Jeg hadde mensen med min første.... du høres jo unektelig gravid ut... eller du høres hormonell ut, det er vel det som er sannheten. Har du tatt noen hormonpreparater i forkant av den operasjonen?

Jeg ville tatt en tast i går om jeg var deg ;-)))

Skrevet

Ja, brukte lang tid med å bli gravid, da fant de ut at jeg hadde endometriose,(veldig glad for å få diagnosen, siden jeg hadde mye vont) det er nå over 9 år siden. har blitt opperert 2 ganger. har to barn, tredje på vei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...