Gå til innhold

Har dere begynt på julegavene ennå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og kjedet meg på jobb en kveld,og skrev liste over alle vi skulle kjøpe til.vel,lista ble fryyyktelig lang! Fikk litt panikk,så nå har jeg ordnet tre julegaver.

Godt å komme igang;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men begynner aldri før desember for det er endel av det å komme i jule stemning for meg

Skrevet

Har kladda en liste......tenker å begynne på gavene snart.

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt den verste allerede (til kjæresten min;))

Resten er planlagt:)

Skrevet

nei, men har lagd liste og funnet ut det meste, begynner neste mnd tenker jeg... hvertfall å legge fra penger, så slipper vi ALT på en gang....

Skrevet

Ja,har heldigvis begynt sånn smått...

Skrevet

Nei, har ikke begynt med gavene ennå, men har begynt å spare. Har så smått begynt med gavene til pakkekalenderen til småtten da. Er så greit å handle en småting her og en der hvis jeg ser noe som passer.

Skrevet

har kjøpt en jeg.

må ta en til snart. for de skal overlveres tidlig, fordi vi treffes da, og vi bor langt unna hverandre.

Skrevet

Særlig... tror ikke det, nei!

Skrevet

Har kjøpt til tuppa fra oss og til tuppa fra mini + gaver til 3 barn:-)

Godt å være i gang syns jeg:-) Blir nok kjøpt en julegave eller 3 denne måneden også:-) Har ikke råd til å ta alt i desember...

Skrevet

Har kommet litt i gang, har bestilt bilde på lerret av snuppa tilbesteforeldre. Men det er jo bare en liten del av presangene til dem.

Skrevet

Har kjøpt 7 stk. Gjorde det i sommer når vi var på fastlandet, pakket dem inn og lot dem stå igjen, blir fryktelig dyrt å sende alle gavene ned:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...