Gå til innhold

Kanel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kanel bør man ta og hvor lang tid tar det før man kan kjenne noen virkning av den?

Og hva slags "symptomer" får man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm av mye kanel, det er det eneste...... fortsatt like gravid :-(

Skrevet

jeg har tatt temmelig masse på havregrøten... fikk masse kynnere rett etterpå, men de ga seg igjen:-( tenkte jeg skulle prøve igjen idag. har hatt en pause på noen dager

Skrevet

Det skal visst sette i gang ting... Ser for meg at det er i form av kynnere som gjerne går over til rier.

Jeg har hatt 4 ts i en yoghurt daglig i en uke, men det funker ikke på meg! (men det er faktisk ganske godt da, har nemlig friske eplebiter oppi også, for å få bort litt av kanelsmaken...)

Skrevet

Jeg er i uke 39 og i går gjorde vi 3 ting:

-Kjørte en tur på en humpete vei

-Drakk eplete med 1 t-skje kanel oppi

-Stimulerte brystvortene litt før jeg la meg

Om det var på grunn av noen av disse tingene, og i tilfelle hvilken av dem aner jeg ikke. Men vannet gikk rett etter midnatt. Hadde litt smårier og en tur på sykehuset for kontroll. Ble sendt hjem for å sove og skal tilbake idag. Hvis ikke fødsel starter av seg selv i dag, blir jeg satt igang i morgen.

Jeg tror nå egentlig mest at babyene kommer når de er klare jeg, uansett humpeveier og kaneldryss. Men det er fristende å prøve ufarlige kjerringråd når man nærmer seg slutten og er lei....

Skrevet

Jeg har spist risengrynsgrøt med masse kanel,sukker og smørklatt på uten noen spes effekt .. hmm el har jo gått m mens murring og ganske harde kynnere de siste ukene. På fredag så spiste jeg rømmegrøt m det samme oppå. En time etterpå begynte riene for fult og lille snuppa var født 6 timer etterpå. Er andregangs og tror jeg var rimelig moden.Mulig det var kanelen som gav det hele et lite spark. Fødte nesten en uke før tiden sist oxo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...