Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Skal test vinduet bli like sterk som kontroll vinduet når man har el? Altså skal strekene være like sterke på begge sidene? Jeg mener å ha svakere strek enn igår kveld jeg, og igår kveld mente jeg at den ikke var sterk nok, hva er det som skjer? Ok, nå høres jeg veldig forvirra ut men trenger virkelig hjelp her...hvordan virker de testene?
Hera83 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hei! Man skal visst ha like sterk eller sterkere teststrek ja. Mine tester er slik at jeg får sterkere og sterkere strek inntil jeg får en omtrent like sterk teststrek som kontrollstrek. Grunnen til at du ikke får helt positiv test kan være at LH-stigningen er så kort at du rett og slett ikke får den med deg. Var streken i går nesten like sterk som kontrollstreken? Da ville jeg tolket den slik at den hadde blitt positiv neste morgen eller på formiddagen, og at du har EL rett etter. Er vel 24 timer etter positiv test eller noe at EL kommer..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Streken i går var ikke i nærheten av kontrollstreken, den var veldig svak, men den er blitt svakere ikveld. I følge dinbaby.no har jeg el den 24. men jeg var hos gynokologen på torsdag og han mente at jeg har el i helga og det passer jo med dinbaby.no. Jeg har gått på pergotime denne mnd det er derfor jeg er usikker på hva som skjer.... det er 6 dager siden sist pergo pille
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 kan jo hende det blir litt forskjell utfra hvor mye av de hormonene som er i urinen..f.eks at urinen var mer uttynnet, eller kortere tid siden sist du var på do.. Kan jo være litt forskjell på de enkelte testene og kanskje, slik som på grav.tester? Vet hvertfall at grav.tester kan variere litt i følsomhet selvom det er samme merke og i samme pakke.. Men vet ikke om det gjelder el-tester da.. Lykke til hvertfall!
Engelen*My Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Hei! Jeg har blitt gravid på 3 av 3 forsøk med de testene, men ikke vært så heldig at jeg har fått beholde barnet. Mine tester ble sterkere fram mot EL, men aldri sterkere enn kontrollstreken. Vi har bare tenkt at vi må ha masse sex rundt den tiden de er sterke vi, og det har jo fungert veldig fint det..... Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå