Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Kjære?? SKrev jeg det?? Huff.. Jaja, gratulerer me dagen!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Haha,klart du skrev kjære:) Jeg er jo kjær:D Takk skal du haa:D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Hehe! *på selveste bursdagen din venter jeg et svar ang spillerne på andre tråden! * Hehe:) Kos deg da! Skal du ha gjester og hva ønsker du deg i gave? Nysgjerrig!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Hadde bursdagsmiddag/vors igår med MASSE jenter... Haha:) Også ut etterpå Det var morsomt og koselig! Tok det dagen før;-) Jeg har fått gave av kjæresten min allerede + alle jentene, da:) Annet enn det aner jeg ikke hva jeg ønsker meg!! Får vente og se til imorgen! Jeg aner ALDRI hva jeg ønsker meg! Så venter i spenning;) Velger å kopiere listen inn, men da visse navn slettet: Santos - Tviler.. Men jeg digger han jo.. Hehe:p (Foreløpig ja. ) Klanen: Hehe.. Hadde tatt seg ut det! (hvem vet hva du gjør?? ) Storbæk - Den kan være mulighet, holder en knapp (Ja) Grindheim - Mulighet (ja) Jørgen Horn - Jepp en mulighet. Mathisen - Også en mulighet Steinar Strømnes - Muligheten er der, men tror jeg må si nei av magefølelsen. Glenn Roberts - Ja, muligheten er der Hahahaha....Nå er det LETT... Mer sier jeg ikke! Kristian Brix er for øvrig yngre enn meg, så nei!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Hehe.. Ok.. Innrøm at jeg er flink da? Nå må jeg bruke litt tid på å spekulere rundt dette for å ta en avgjørelse!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hehe, litt flink... Men halve laget var ramset opp:) Jeg har faktisk halveis holdt på med to... Men han ene er bare ordentlig holdt på, så han vi fokuserer på! Begge to er skrevet opp på listen=P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Neinei, det var HELE laget! hehe:) Satte vålerenga siden ve siden av denne siden på skjermen og skrev og ramsa opp! hmm.. okey! Litt å tenke på jeg da!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jaaaaaaaaa:) Men tror ikke du klarer det...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 Ehhh?? Tror ikke jeg klarer det? Tror ikke JEG klarer det? Nå har jeg eliminert mange spillere da.. Så det så! JEG KLARER DET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå