Gå til innhold

To små...


Crhanne

Anbefalte innlegg

hei..=) ser jo der at det er mange som skal ha barn i mai.. Spennende!!=) Eg har en sønn på 6 mnd, så må innrømme det at eg blei en smule paff når eg ikke fikk mensen å tok to positive graviditetstesta på rad. Hadde ikke trudd at eg kom til å bli så raskt å bli gravid igjen. Fikk mensen 3 mnd etter fødselen, amme fremdeles om natta å blei gravid rett før han fylte 6 mnd. Og vi "hoppe av i svingen".. Men ingenting er umuli..

Noen andre her med små?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp...min lille gutt er 8 mnd. Han vil være 15 mnd når den nye babyen kommer. Blir tett...men ok tror jeg. Kanskje litt slitsomt til tider, men de får mye glede av hverandre når de blir så tette.

Greit å bli ferdig med denne småbarnstiden også...

 

Jeg er den første i venneflokken som får barn. De andre lever typiske barnefri/singel liv...de glemmer en stakkars småbarnsmamma.

Men da de begynner skal jeg sitte å le av kollikk og våkenetter, mens jeg går på konserter og nyter vin!!! HAHAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne litt til det å bli avglemt av vennegjengen, men dem skjønne vell en dag.. Når det blir deres tur.

Eg tenke og at d e greit å ha dem nært når man alikevell skal ha barn. Rekk du å jobbe å få permisjonspenger til neste permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt sånn permisjon med 100 % lønn. så jeg er ferdig med min permisjon straks. Skal begynne å jobb om ett par uker.

Har fått ny jobb som jeg gleder meg veldig til å begynne i...bortsett fra og fortelle om graviditeten...det blir litt kjipt. Men men når de ansetter folk i fruktbar alder så blir det slik...hehe...går vel bra tenker jeg. Fin jobb og være gravid i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...