Gå til innhold

om å ikke være den samme lengre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette innlegget kan høres litt kvalmt ut, men jeg vil dele tankene uansett..

Jeg har alltid vært en populær jente, blant guttene, en fest-jente med mange guttevenner.

Etter jeg ble gravid, så har jeg kjent på den følelsen av å ikke bli betraktet som sexy lengre. å ikke bli sett på lengre.. jeg synes faktisk det er litt trist. det er alltid godt at noen legger merke til deg.

de som jeg alltid festa sammen med, holder jo på med sitt, så de har jeg ikke kontakt med, og det er også kjempe trist..

Noen andre som synes det er litt dumt, eller er jeg bare overfladisk nå. Jeg er anonym nå, av hensyn til meg selv :P

Jeg er så lykkelig gravid, og føler meg alldeles nydelig som gravid. Men tankene kom når jeg har vært på vorspiel nå, der jeg plutselig var "husmora" i gjengen, mens de andre jente gikk i miniskjørt og var så lekre. vedder på at ingen så to ganger på meg :P

av og til tenker jeg; gla jeg er ferdig med det stadiet i livet, men av og til blir det litt trist.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler på akkurat samme måte.ikke det å bli sett på da for har kjæresten min te det men føler meg nesten som morra te vennene mine hehe.

Skrevet

Kan kjenne meg igjen i mye av det du sier...

Når det gjelder å "bli sett", så tenker jeg at kroppen vil nok før eller senere trekke seg tilbake i sitt gamle jeg.. mer eller mindre iallefall:)

Kommer selv fra et ganske livlig studentmiljø hvor det er både øl og vinkvelder noen dager i uken - hvor å gå ut på byen blir sett på som det "ultimate".

Etter jeg ble gravid har jeg merket at en hel del mennesker jeg hadde kontakt med før har trukket seg tilbake, men igjen har jeg kommet mye nærmere andre mennesker.

Jeg tenker som så at hvis mennesker er så patetiske at de ikke finner meg interessant og morsom å være sammen med lengere bare fordi jeg og min kjære har valgt å ta større ansvar i ung alder (er 21 år) - så er de faktisk ikke verdt å ta vare på.

Skrevet

Jeg savner også det å kunne føle meg HOT:) Og det gjør jeg også, i noen miljøer. Er minste-jenta på jobben i et mannsdominert yrke og de er veldig begeistret for gravide kvinner. De gir meg mange komplimenter (uten å være slibrige), så jeg føler meg fin.

Men de som er litt yngre, trekker seg unna fordi det ligger utenfor deres interesse rett og slett. Og det må jo være greit? Jeg tror ikke jeg var så keen på å henge med gravide damer når jeg var 18-20..

Håper likevel jeg får tilbake "draget" blandt de yngre også, det er jo en boost på selvtilliten det;)

Skrevet

Jeg har vært heldig der .

Føler meg heller ikke særlig sexy lengre, og føler at jeg får mindre blikk enn før .

Men samboeren min har vært helt fantastisk gjennom hele svangerskapet, og han koser med magen hver dag .

Og etter jeg fortalte han hvordan jeg føler det med kroppen så mye i forandring så viser han meg så mye oppmerksomhet på den måten at jeg nesten må be han å stoppe for at jeg er utslitt :P

Og han tenner skikkelig på å se magen (naken hud) i sammenheng med sex, for han sier "tanken på at vi sammen har laget babyen inni der er det største han har vært med på " .

Og denne gutten sa faktisk før magen kom at han gruet seg til jeg ble stor for han synes gravide damer er turn off, men nå forteller han meg daglig at å se meg gravid er det vakreste han noen gang har sett .

Skrevet

Hehe jeg er også vant til å være en av de som får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn... Men når man er gravid så er man vel ikke på sjekkern og man trenger jo ikke å få den type kontakt med gutter nå. det går over når magen er borte da:)

Skrevet

her har det vært liksom normalt men nå ser faktisk andre på meg mye mer enn før! jeg føler meg flott som gravid og mange sier det at jeg kommer til å bli kjempe nydelig:=) vokser jo på det men hadde jo vært godt om sambo sa no han også.. ham sier aldri no, tar lite på meg om dagen,virker null interessert! noen som har det slik???(m tanke på uinteressert sambo/kjærest?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...