Gå til innhold

Fortalt det til familie/venner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som ikke har fortalt den store nyheten til familie og venner enda??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortalte det allerede i uke 8 vi.. er i uke 17 nå..

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på uke 13, og det er bare jeg og samboeren som vet. Har ikke fått noen mage enda, og har lyst å vente med å fortelle til det vises litt. Vi har lyst å dra på overraskelses besøk til mamma og pappa (som skal bli besteforeldre for første gang), og ikke fortelle noe før da. Og grunnet jobb, er det først om 4 uker at det passer å dra avgårde.. Men om vi klarer å vente så lenge, blir en annen sak.. hehe..

Skrevet

Fortalte det til alle venner+familie i uke 12 og på jobb litt over 14. Men det er fortsatt mange på jobb som ikke vet (jeg forteller det ikke til alle bare for å si det, regnet jo med at "ryktene" skulle spre seg selv.) Og er litt lei av laaaange blikk mot magen, men at de ikke tørr å si noe ;-)

Skrevet

Er i uke 20, har enda ikke sagt noe!!

Skrevet

Er 17+3 og først nå vet de fleste nærmeste det. Hadde egentlig ikke lyst til å si noe før etter at jeg har vært til ul, da jeg mistet forrige gang i uke 11. Og derfor ikke helt tør glede meg ennå. Men nå vises det jo, så gikk ikke an å holde det hemmelig lenger

Skrevet

fortalte det til familie og venner i uke12 vi, etter det sprees det raskt til alle kjente og ukjente uten at vi trenger å si noe som helst;o)

Litt godt å få det ut, alle har mer forståelse for hvorfor man ikke deltar på alt og ingenting!Ble liksom ikke den kjipe jenta som jeg var de 12 første ukene - ingen festing og røyking osv som før!

Skrevet

Vi fortalte til nærmeste familie med èn gang, men venner og slikt ventet vi med til uke 12.

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 14 og har kun fortalt det til min beste venninne, min far som bor 210 mil unna og sjefen når jeg måtte begrunne endringer i valg som gjaldt type oppdrag på jobb.

I løpet av de to neste dagene skal vi fortelle det til ungene til samboer. Da vet snart hele hans familie det og bygda. I etterkant av det kan sjefen og få lov til å fortelle nyheten videre om han vil! Men ville helst at ungene til samboer skulle få vite det først!

Gleder og gruer til å fortelle det til ungene til samboer. Er kjempespent på reaksjonen. De er 8 (jente) og 11 (gutt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...