En Prins + Prinsesse Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 hva skal dere ha? å hva er egentlig best?
pandabjørn Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 jeg har bae silikon smukk synes de ser mye bedre ut en de brune andre smokkene
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Eg kjøpte silikon smokker til vesla mens hun fremdelse lå i magen min. Tenkte at jeg hadde hadde hørt om latex allergi men ikke silikon allergi Men, vesla tok ikke smokkene da, brekte seg når jeg ga de til henne stakkar. Eneste smokken hun tok var den som fulgte med i babypakken jeg fikk på apoteket, tok den smokken med meg på apoteket for å høre med de, og det viste seg at den var en latex smokk. Latex var mye mykere en silikon vistnok. Kjøpte med meg en pakke med latex smokker fra apoteket, og vesla tok de. Heldigvis! Såe ja, jeg anbefaler da latex
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 ok. det har vel litt med hvordan ungen suger på smokken?? jeg syntes gutten min suger mye bedre på latex smokkene enn solikon.. men det er vel forskjellig på unger....
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 de er MYE mykere, å jeg har testet dem selv, å syntes latex er bedre å suge på... hehe.. de former seg mer etter munnen... (ganen)
pandabjørn Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 jeg har bare prøvd silikon så jeg vet ikke hvordan Sander ville ha suget om han fikk latex smokk i steden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå