Gjest Lykkeliten2 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Snille flinke mannen hadde kjøpt en maclaren tecno til meg og lille jenten. Hun så sååå fin ut i den og den er virkelig kjempegod å trille . Han hadde tilogmed plukket opp rosa setepute og rosa regntrekk Han overrasket meg veldig. Er det flere som er fornøyd med denne vognen?
<3MammaMia<3 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Så hyggelig da,det tror jeg ikke min mann hadde greid:-) Han har ikke peiling på vogner og sånt!:-P hehe Har ikke denne vogna selv jeg da=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 det der var så søtt gjort at jeg nesten får lyst på mann selv :-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Wow! Imponerende!! Min samboer hadde aldri i verden kommet hjem med en vogn. Han har rett og slett ikke peiling, og viser null interesse for den slags! Kjempe snill og flink samboer du har ))
mammatil4gull Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 jeg har sett den og den er absolutt en fin vogn ikke den billigste heller så det inponerer av en mann .... men min kjøpte leander barneseng ikke vugge uten spø så ble ganske overasket over det å
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Flink mann du også har Han hadde en baktanke med vognen.. he he.. han skal få sove lenge i morgen og kanskje noe mer?... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå