Gå til innhold

Noen som har Fisher Price`s Learning Home her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til babyen på 7 mnd. Koster nesten 1000 kr, er det verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i bilen, hehe! Har kjøpt til minis 1års dag om en uke eller så. Håper det blir succe. Kosta 900 på trumf.no forresten, og de leverte raskt =) Jeg hadde bare pittelitt poeng, men kunne betale resten på VISAn.

Skrevet

Den har sønnen min, han brukte den nesten aldri.. Men noen barn er veldig intr i den og noen ikke.. Hvis du synes det er litt dyrt, så kan du finne noe på finn.no hvis det er noen som selger de?..

Skrevet

Vi har det. Kjøpte det til jul da var minste jenta 10 måneder. Det har vært suksess her for både henne og storesøster på 3 år.

Viss du trykker 2 ganger på knappen inni det lilla røret så spiller den "lille petter edderkopp". Det er suksess her:-)

Skrevet

Jeg kjøpte også for trumfpoeng, Jenta mi på 8 mnd. er ikke særlig interresert enda, må i så fall leke med det sammen med henne.

Skrevet

kanskje jeg kjøper den da, håper den kan få henne til å strekke seg litt mer i høyden, og kanskje krype gjennom døra =)

Skrevet

Jeg er veldig frista til å kjøpe den til 1-årsdagen, men har ikke bestemt meg...

Skrevet

Blir ikke brukt så mye her egentlig... Mer poppis med biiiiiil!!

Skrevet

Snuppa fikk det til jul i fjor da hun var 8 mnd :) var veldig poppis frem til hun var rundt 14 mnd :) leker forstatt med det men ikke like mye. De har et par i barnehagen også å det er alltid en eller annen unge borte å leker med det :) Godt kjøp i min eøyne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...