linneha Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Vurderer å kjøpe det til babyen på 7 mnd. Koster nesten 1000 kr, er det verdt pengene?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg har i bilen, hehe! Har kjøpt til minis 1års dag om en uke eller så. Håper det blir succe. Kosta 900 på trumf.no forresten, og de leverte raskt =) Jeg hadde bare pittelitt poeng, men kunne betale resten på VISAn.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Den har sønnen min, han brukte den nesten aldri.. Men noen barn er veldig intr i den og noen ikke.. Hvis du synes det er litt dyrt, så kan du finne noe på finn.no hvis det er noen som selger de?..
NoDoubt Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Vi har det. Kjøpte det til jul da var minste jenta 10 måneder. Det har vært suksess her for både henne og storesøster på 3 år. Viss du trykker 2 ganger på knappen inni det lilla røret så spiller den "lille petter edderkopp". Det er suksess her:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg kjøpte også for trumfpoeng, Jenta mi på 8 mnd. er ikke særlig interresert enda, må i så fall leke med det sammen med henne.
linneha Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 kanskje jeg kjøper den da, håper den kan få henne til å strekke seg litt mer i høyden, og kanskje krype gjennom døra =)
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Jeg er veldig frista til å kjøpe den til 1-årsdagen, men har ikke bestemt meg...
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Blir ikke brukt så mye her egentlig... Mer poppis med biiiiiil!!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Snuppa fikk det til jul i fjor da hun var 8 mnd var veldig poppis frem til hun var rundt 14 mnd leker forstatt med det men ikke like mye. De har et par i barnehagen også å det er alltid en eller annen unge borte å leker med det Godt kjøp i min eøyne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå