winneboo Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg fikk litt hakeslepp idag for vi var å handla klær til et bryllup vi skal vi. Jeg skal være forlover å fant jeg en kjole til 1700kr å fikk nesten dårlig samvitttighet over å bruke så "mye" penger på en kjole, eller jeg syns det er mye penger da men. Men så skulle sambo ha dress, å tilsammen med sko,skjorte,belte så ble det på over 7000kr!! Er det vanlig at det er så dyrt med en dress og tilbehør?? Har aldri handlet dress til noen før så fikk sjokk over prisen. Greit at dress er dyrt men trodde aldri i verden det var så dyrt. Han har jo dressen i noen år å den kan jo brukes mange ganger, men uansett er dette en normalt pris eller er det bare jeg som er "gjerrig" å ikke har peil..
Trollemor og snuppa! Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Spørs jo hvor du handler hen da.. men det var neppe Dressmann!
Silker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Kommer jo litt ann på hvor man kjøper ¨da, hørtes ikke helt ut som dressmann-pris Men er jo noe man har i mange år da heldigvis!
NoDoubt Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Du kan få dress fra 1000 kr og oppover. Men klart med alt tilbehør så blir det fort dyrt. Tror dere kunne fått billigere og dyrere dresser enn det. Midt på treet pris:-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg syns også det var dyrt. Du får fine dresser til en mye billigere penge, men du kan også handle dyrere. Hvor handlet dere? Dressmann og Wagner feks har dresser og tlibehør som ikke koster så mye. Belte kan du kjøpe på feks cubus og sko i en vanlig skobutikk.
winneboo Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 Jeg ville gå på Dressmann men han ville gå på Bertoni, tydeligvis en veldig dyr butikk å handle i men men da har han en dress i flere år, selv om jeg syntes det var unødvendig dyrt.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Dress er dyrt hvis man handler andre steder enn billig kjedene synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for 1700 kr heller,, jeg har kjøpt meg kjole til et bryllup nå til 2500 kr ogd et syntes jeg var billig i forhold til de andre kjolene jeg har sett på Pentøy er dyrt rett og slett!
mayaya Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Dress er dyrt. Man kan selvfølgelig handle på billigbutiker, men på en dress ser man virkelig kvalitetsforskjell. Jeg hadde ikke handlet det på Dressmann iallefall, men det er nå meg da. Hva andre gjør er deres sak :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Synes 7000 for en dress med fullt tilbehør var rimelig. Hadde aldri i livet villet at gubben skulle kjøpt seg en dress fra Dressmann. De bruker jo gjerne dressen i flere år, greit å kjøpe kvalitet. Og kvalitet koster. Gjelder ikke bare Reima dressen det gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå