Tally Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 ..sier lederen i Tydal jeger–og fiskeforening Svein Sørlie. Han om det, er det noen av dere her inne som er jeger eller hobby/sportsfisker? Driver med leirdueskyting? Eller er skytter? Jeg har vært med på rypejakt en gang, det var uten fangst og noe av det kjedeligste jeg har vært med på. Liker isfiske, men det er mest fordi det er lite mygg på den tiden av året... Er en (relativ) god skytter, men det har ikke blitt noe etter at jeg ble mamma, gitt. Når jeg kommer tilbake til Norge, håper jeg å få prøvd leirdueskyting... (Jada, kjeder meg litt i kveld, jeg også...)
Tally Skrevet 22. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2007 Og hvis noen vil krangle, så kan vi diskutere moralske aspekter ved jakt, blir det noe bedre av at det kommer til flere kvinnelige jegere? Bør (all) jakt forbys? Osv.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jakt er så uffatelig kjedelig, så gidder ikke krangle om det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå