Trollemor og snuppa! Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 ...sånn at jeg slipper å bake bursdagskaker og kan stå på kjøkkenet i barnebursdag og snakke om fotball og golf, mens damene døtter i unga kaker og pølser...
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Haha, men til gjengjeld må du leve med at dama di ler av deg på dib da... (sånn som når mannen min i fullt alvor trodde jeg skulle stå opp med sønnen vår i helgene og mate ham på natta når jeg hadde mammaperm, for å ikke ødelegge døgnrytmen hans...)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Du skulle ikke kanskje ønske du hadde en mann med litt tak i da? =P Har sagt til gubben at han må ta seg av bursdagen til minste i år(hans første), for nå jobber jeg og han er hjemme. Det er vel ca 8 dager til, og jeg har ikke sett noe til noe planlegging eller invitasjoner og slikt enda...men kan jo hende det blir bursdag likevel?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 kaker kan kjøpes på ditt lokale bakeri og å snakke om golf og fotball er vel ikke så gøy? ellers lykke til med bursdagen selv om du er kvinne
Trollemor og snuppa! Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Joda, det er kos å være mamma.. Men blir litt frynsete når jeg skal ha mensen, hangler med forkjølelse og sukkerbunnen klapper sammen klokka åtte kvelden før bursdag. Kriseshoppe kakebunn på Kiwi som ikke oppfører seg som man vil, da hadde det vært godt å være mann som ikke bryr seg. Og andre menn bryr seg ikke om støv og flate kaker.. Mens vi kvinner måler hverandre i flotte kaker og nypolerte gulv! :oP
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 kansje du rett og slett skal skrive i ibydelsen at bare barn og menn er velkommene? så slipper du at noen måler det du gjør
Trollemor og snuppa! Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Hehe.. DET var LURT! Det skal jeg jommen gjøre neste gang... )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 jeg glimter til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå