Gå til innhold

Huff.. Mannfolk!!!!!

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i allverden skal menn stå når de skal tisse????!!!!! Er da ingen som ser de når de er der inne likevell.. Så for den del så kan de vel sitte..

Har besøk av kompisen til sambo nå.. Og han var inne på "det private rom" for litt siden... Og nå skulle jeg inn dit.. Doringen sto selvfølgelig oppe.. Og forran doen var det flere små dammer..

Når de ikke klarer å treffe doen, kan de da vel for guds skyld sette seg ned!!!! Og i allefall tørke opp om de er så uheldige en gang...

Jeg fatter ikke vitsen i å stå å tisse.....

Men jeg kan jo ikke akkurat si til voksne menn at de må sette seg når de skal tisse.....

HUFF!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutta gidder vel ikke å sette seg de synes det er lettere å stå :(

heldigvis har min samboer begynt å sitte når han tisser, og som du sier så er det ingen som ser at de sitter når de er på do for de er jo som regel alene..

det er fælt å se at de ikke klarer å treffe doen!

og hvorfor kan de da ikke gidde å tørke opp etter seg når de har søla utafor !!

de er jo ikke barn heller selv om man skulle tro det noen ganger hehe

Skrevet

Hehe. må bare le selv om det er utrolig motbydelig. tenk så flau han ville vært om han visste det. men helt enig. synes menn kan sitte. det gjør heldigvis min=P

Skrevet

Jeg slipper det problemet jeg,som oftest! :P For sambo er så slapp han ikke gidder og stå når han tisser...:P

Skrevet

Hihi jeg fikk tak i et sånt lite skilt jeg, sånn som vanlivis er en sneip med rød strek over. Bare dette var et motiv av en mann som sto å tissa med strek over. Limte denne på dasslokket, ingen får stå å tisse i mitt hus :P

Om gutta har holdt dette vet jeg ingen ting om, men har ikke vært dammer foran doen da. Enten sitter de, ellers er de blitt voldsomt flinke til å sikte :P

Skrevet

Åh... For en god idé!!! Hvor har du fått tak i det. :)

Skrevet

Tror jeg må prøve å få tak i et slik jeg også. :)

Skrevet

trur jeg må gå til ankaffelse til et sånn skilt ja:)

Skrevet

Ah....jeg er også blandt de heldige som har en mann som sitter når han tisser! Hallaluja for det, sier jeg! En diskusjon og irritasjon mindre, he he!

Skrevet

Men en ting er jo om min mann skulle svette utenfor.. Men er ufattelig mye verre når andre menn tisser utenfor, slik at jeg må tørke opp igjen.......... ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Du kan lage et selv

Er du voksen nok til å stå,

er du voksen nok til å tørke opp når du bommer!

Skrevet

Haha. Ja, kansje det. ;)

Skrevet

heldigvis sitter min!! han ser ikke vitsen med å stå!!

Skrevet

Vet du hva du kan gjøre?

gjør som meg!

Jeg sier til kompisene til sambo når jeg går inn å ser dammer og på dolokket at de får pelle seg inn å tørke opp, mora demmers jobber ikke her nei! og hvis dere ikke treffer så sitt i stedet.

fungerer;) ingen blir sinte heller. fordi de er på besøk.

Skrevet

fint at dette bare ikke irriterer meg. sagt fra til sambo mange ganger, men kommer bare unnskyldning på unnskyldning at det ikke er så lett å treffe altid. mulig det, men sitt deg ned da- sann som jeg.

nei, for da kommer tissen ani kanten på do- og det er jo ekkelt. må holde den bort fra porselenet lissom.

ekkelt ja, men hva med alle flekkene som kommer utenfor doen og som jeg MÅ vaske på gulv og vegg?? nei, men går ikke det fint da..

MANNFOLK!!!

Tenk om vi damer skulle begynne å stå, og de var tvunget til å vaske det- hadde sikkert blitt en endring da ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...