snartmammapåny Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Baker sjokoladekake og så klarte jeg å ta i risten som hadde vært inni ovnen. Er det mulig!!?? Så nå sitter jeg her med ispose på pekefingeren og tommeltotten. Særlig pekefingeren gjør drit vondt:( Jeg er så knød på kjøkkenet...
Sluffsa Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 auauauau det er vont det......... Trøst deg med at da gjør du det ikke flere ganger://
snartmammapåny Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 hehe, joda, jeg lærer liksom aldri at ting kan være varmt.. Er ikke første gangen..
Elle melle deg fortelle Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Men er jo ikke lurt med ispose da kjære deg;-) Man skal jo ha på lunkent vann eller noe, ellers blir det enda vondere fordi overgangen fra veldig varmt til veldig kaldt blir så stor.... Et lite tips til en annen gang, sånne ting kan jo lett skje igjen med de fleste;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå