Gå til innhold

auuuuuu!!! Jeg brant meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

:(

 

Baker sjokoladekake og så klarte jeg å ta i risten som hadde vært inni ovnen.

Er det mulig!!??

 

Så nå sitter jeg her med ispose på pekefingeren og tommeltotten.

 

Særlig pekefingeren gjør drit vondt:(

 

Jeg er så knød på kjøkkenet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

auauauau det er vont det......... Trøst deg med at da gjør du det ikke flere ganger://

Skrevet

hehe, joda, jeg lærer liksom aldri at ting kan være varmt.. Er ikke første gangen..

Skrevet

Men er jo ikke lurt med ispose da kjære deg;-) Man skal jo ha på lunkent vann eller noe, ellers blir det enda vondere fordi overgangen fra veldig varmt til veldig kaldt blir så stor.... Et lite tips til en annen gang, sånne ting kan jo lett skje igjen med de fleste;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...