Gå til innhold

Dere som samsover.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dere godt?

Jeg sover elendig hvis jeg har gutten oppi sengen. Redd for at han skal falle ut, for at jeg skal legge med på ham osv osv osv.

Både han og jeg sover mye bedre når han ligger i sin egen seng.

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så utslitt og overtrøtt når hun først sovner for kvelden at jeg kunne sovnet stående..

Så jeg sover godt, men veldig lett..

Skrevet

Både og, hehe..! Innimellom er det det koseligste i verden, storebror (straks 4 år) elsker å sove mellom oss, og han har nå begynt å sove rolig om natten, så jeg tar han stadig vekk opp til oss om natten. Men snuppa (15 mnd) ligger ikke godt, ligger og kaster seg rundt, finner liksom ikke ro, så hun må ligge i sprinkelsengen for at noen av oss skal sove godt :-)

Skrevet

Samme her... Lisjemor sover i senga si til første måltid i 2-3 tida på natta og da sover jeg godt, men etter det så havner hun ved siden av meg og da ligger jeg der og anker og anker.... også våkner hun veldig fort og skal puppe og puppe..hehe... Men jeg får liksom aldri makka meg til å legge henne over i hennes egen seng...

Begynner å bli litt underernært på søvn kan du si...z z z z z z

Skrevet

jeg sover ikke godt om han ikke sover inntil meg. det er først nå i det siste at jeg ikke har løftet han over i min seng om han sover når jeg skal sove. tror at om jeg ikke holder rundt han så kommer noen og kinnapper han også er han ikke her mere

Skrevet

hehe, jeg er litt omvendt tror jeg....sover kjempedårlig dersom hun ligger i sin egen seng....jeg må "se" henne hele tiden så jeg vet hvor hun er....hehe....jeg er visst rar.....

Skrevet

"har to barn jeg" vi er vist nesten like rare :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg satt akkurat og tenkte på det her... snuppa flytta inn på eget rom når hun var 3 uker, og det var sååå deilig og "endelig" kunne få sove, for vi sov så dårlig sammen. Nå er lillebror 16 dager gammel, og vi har bagen til vogna, oppi senga. Sover sååå godt alle sammen!!! :)

Skrevet

Samsov med vesla de første 8mnd, å har gjort det i ca 1mnd nå for vi er under flytting(nå er hun 2år) så derfor må hun sove på vårt rom(er ikke plass til hennes seng der inne) å jeg sover like godt som alltid :)

Hender jeg får en fot eller to i trynet i løpet av natta, men nå er situasjonen sånn som den er så overlever det :)

Men tror nok hun har det bedre i sin egen seng da, men så fort vi får flyttet igjen så er det back to normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...