EnLitenPrins Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Min er helt fotballgal,blir hel gal av det! Er fotball fra kl 16.30 - 22-23... I dag var det vist en viktig kamp på tv,han hadde med seg laptoppen og satte den på kjøkkenborde når vi skulle spise middag! Da klikket det for meg... Har prøvd å sagt fra att der er alt for mye fotball..Men han fatter det ikke!
doffine Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg vet nøyaktig hva du mener... Jeg hater søndagene... da er det to kamper samt fotballekstra... og i dag så han faktisk også på adecoligaen.. grøss.. Også er det jo uefa cup, chamions league, og den nordiske ligaen snart... blæh.... Er glad jeg kan ta pcen å se på filmer da hvertfall...
EnLitenPrins Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Uff,ja..Er gruuusomt! Hater fotball! Men alikavell blir jeg med på hver eneste han kamp han spiller og lider meg gjennom dem Men det er verre og se kamp på tv da..er så grusomt! Vi skal være lykkelige for vi har data !
doffine Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg har ingenting imot å se på lillestøm sine kamper, enten på tv eller på åråsen. Men jeg har ikke noe behov for mer enn det... Jeg takker og bukker og nikker for at jeg har en pc jeg kan leke med når det er fotball:-)
EnLitenPrins Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Nei,er sikkert greit å følge med på dem Men det blir mye når det er ALT av fotball...Er sann jeg kan føge med på kampene til sambo,men ikke mer Selv om jeg ikke liker det litt en gang...hehe Håper det ikke blir sann når jeg blir gravid
doffine Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 en kamp i uka er mer enn nok:-)) Men resten kan en få for femti øre av meg... Jeg hater søndager, tirsdager og onsdager.. For da er det fotball...
EnLitenPrins Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Heheheh Føler det er hver dag jeg...Får håpe det gjir seg snart Men tviler ;p Vi får vell bare leve med det
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 men damer da, fotball er da så gøy:) nå er det jo champions league igjen, og tippeligaen og ja, alt:)hehe.. elsker fotball jeg, her i huset er det sambo som klager da jeg ser på fotball:) har tilogmed egen liverpool kanal, og sportskanal, men sport, og mye fotball døgnet rundt:)hehe...ja, jeg er kansje rar:)
Engle barn Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Må hive meg på deg Tonje&Prinsessa:).. Her hjemme holder vi med hvert vårt lag, jeg Liverpool og sambo med Newcastle, så er av og til kriise når kampene går samtidig her.. Da må en av oss se kamp på pcn.. Her går vi begge og gleder oss til fotballsesongen begynner hvert år, og jeg syns det er kjempe gøy at vi kan ha en slik felles interresse. Her er det fotball for alle penga gitt:-).. He he Sport er sundt - året rundt-
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Enig med deg engle barn:)hehe...bra noen har skjønt det:)hehe! jeg har allerede kjøpt drakt til lillesnuppa våres, men gerrard på ryggen,samme som jeg har:)hehe....! får ha tven for meg selv under kamper jeg:)hehe...sambo bryr seg ikke heldigvis:) hadde jeg fått en gutt, hadde jeg kaldt han opp etter Steven Gerrard:P hehe...
Engle barn Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 He he, vi får en gutt og je jeg har prøvd meg med Steven her:).. , men det ble ikke særlig godt mottatt nei!!! Kan ikke skjønne det jeg da. Hi hi.. Jeg har bestillt drakt jeg og med Gerrard på, og samboer har bestillt Newcastle pysj og bodyer.. Det er litt "krig" her om det beste laget.. Stakkar sønnen vår, han kommer sikkert til å hate fotball eller velge ManU som sitt lag bare i protest mot foreldrene sine.. Huff da!!!
EnLitenPrins Skrevet 22. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. september 2007 Hadde vi hatt liverpol kanal her i huset hadde jeg gått på veggene !!! sambo sier att når vi får barn skal det være liverpool tapet på barnerommet uansett om det blir jente eller gutt
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 haha....glad jeg styrer det der selv:) huffda, da får vi heller håpe han hater fotball, istede for å velge manU, for det er enda verre syns nå jeg:)hehe...! var så fornøyd da vi kom til CL finalen i mai jeg altså og ManU ble slått ut, selv om vi tapte finalen, var det en lettelse:) manU er bare spillere kjøpt for penger:)hehe...hos liverpool er det ekte jordnære spillere:) elsker de gutta:)
Engle barn Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 He he, ja er ikke noen værre enn ManU, så der er jeg heelt enig med deg:).. Han kan godt velge Brasil eller Real Madrid alt anet enn ManU... Huff, ja det var deilig å komme til finalen, IGJENN.. Er veldig spent på laget nå i denne sesongen, håper Torres får litt mere spilletid snart og at Benitez bynner å bruke Crouch litt mere. Guud det er herlig med en høst i møte med mye spennende fotball.. Så mye gleder og spennig på en gang jo:).
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Benitez er dum, hvis han ikke gir torres mer spilletid:)hehe... chrouch er genial(fyrtårnet som jeg kaller han), han er jammen meg diger altså:)hehe..! Stygt å si det, men er glad fowler har spilt sin siste kamp, han hadde lite på banen å gjøre nå sist sesong, altfor lite kamptrent, desverre! han har hatt sin storhetstid:) men da var han jammen meg god og:) ja, jeg vet:) er veldig spent jeg og:) men har igjen troa på at vi kan nå langt:)satser på finale i mai gitt:) bra ikke finalen spilles i januar, da hadde vannet mitt gått tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå