♡ Jersey ♡ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 hatt smerter i nedre del av magen en stund nå, og idag gjorde det så vondt at det ikke var noe særlig å løfte sin egen skulderveske en gang... Klarte nesten ikke å fulløre arbeidsdagen idag... Ringte legevakten og de henviste meg rett til gynekologisk og deretter til fødeavd. kom rett inn, og fikk full undersøkelse med lytting til hjertelyd og til og med UL!! Var jo en hyggelig liten gave på lørdagskvelden, siden alt stod bra tl med lillegutt! vandret derfra med opptrappet sykemelding og beskjed om å slappe av mer enn jeg gjør nå! Mens vi satt og ventet på tur opplevde vi strålende mottakelse fra nydelige jordmødrene (for en velkomst!!), en spent vordende pappa, som forberedte seg på en lang natt, samt en jente som hadde så sterke rier at hun ikke kom seg helt inn til rommet sitt før hun satte seg ned og pustet og holdt fokus på det som skjedde.. he he Litt action på lørdagskvelden! Vi har mye spennende i møte dere!!! Ha en fin kveld!
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 så bra dere fikk så mye hjelp da:) var da litt av en lørdagskveld ja:)
Labambie Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Bra alt gikk bra! Men sa de hva smertene kom av eller?
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 De sjekket meg for de tingene de fryktet det kunne være, som urinveisinfeksjon, for kort livmorhals, etc...men hun sa tilslutt at dette virket som en overbelastning... slapp av mer og ligg når jeg kommer hjem var beskjeden + sykemelding 50%... På tide å innse at jeg ikke er noe overmenneske jeg heller... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå