Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Min sier noen ord, men ikke myyyye. Sier bæ bæ, mamma, pappa, pus, Miss, Pat, tante, hade, hei hei, nei, ja, der, oj osv. Han er veldig forstandig da.. Om jeg sier, kan du hente jakka til mamma, så kommer han med den:o) Men, kan han prate lite for alderen?
NoDoubt Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jenta mi er og 18 måneder og veldig lik gutten din:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Sønnen min sa lite på den tida, men løsna litt da han nærma seg to. Nå prater han som en foss, men ikke reint helt enda. Han blir snart 3.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Min datter er (bare)14 måneder, men er ikke i nærheten av og si settninger engang. Hun sier ord som "mamma" "pappa" "bø" osv.. men ikke så mye mer enn det. Tviler på at hun sier så mange settninger om et halvt årstid heller. Er det så mange på 18 månder som snakker rent altså? :Tror gutten din er helt normal jeg :-)
Bella Donna Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Min gutt babbler hele dagen, men det er ikke lett å forstå han. Som din er han også veldig forstandig og forstår det meste av hva jeg sier. Overasker meg stadig.
Hot Midget ! Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Synes han høres ut som en helt,helt vanlig 1,5 år gammel gutt jeg:-) Jenta mi hadde lange setninger og sang da hun var 18 mnd, men det igjen er jo ikke så vanlig;) Hører stadig om mange med barn som ikke sier et ord før dem har fyllt to år. Du skal ikke bekjymre deg noe som helst, syns han høres flink ut jeg:-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Ok, takker for svar. Ja, niesen min sang og snakket lange setninger når hun var 18 mnd, men han her er ikke i nærheten av hennes tempo. Men, igjen hun var tidlig ute da! Ja, er stolt av ham jeg da! Men, begynte å tenke litt på om han kanskje var litt sen.. Men, det kommer vel:o)
Beama Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Han høres ut som en helt normal gutt=) Jenta mi på 19 mnd. har mange ord, men mangler MASSE på utalen enda... endelsene forsvinner;) Ball= Ba osv. R og S er heller ikke så lett å få med seg. Men hun blir bedre for hver dag=) Forstår det meste vi sier til henne, men blir illsint om vi ikke forstår henne=)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Snuppa er veldig flink til å prate, men snakker ikke bare rent elske er eske o.l. Tror det er veldig forskjellig hvor mye barn sier i den alderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå