Gå til innhold

Hva synes dere er høy lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye regner dere som en god lønn. Synes dere 400 ' i året er god lønn? Tenker uavhengig av hva slags jobb man har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 400 000 syntes jeg er en god lønn, syntes 300 000 er bra også jeg da. Så lenge man har nok til forbruket sitt.

Skrevet

Synes alt over 300 000 i året er god lønn jeg selv om jeg ALDRI har tjent det selv.

Skrevet

Alt over 300' anser jeg som en god lønn, alt over 500' som en høy lønn.

Men dette varierer selvsagt med hvem som får lønnen - har man en halv mill. i studielån er ikke 350,000 like fett som om man sist satt ved skolebenken på ungdomsskolen.

Skrevet

over 400' synes jeg er bra lønn. Kommer an på hvor mye man jobber da seff, men med vanlig 8-16 jobb er det bra.

Skrevet

400 000 i året betrakter jeg som bra lønn, absolutt brukbart, men for mange (som f.eks. mannen min) så er dette underbetaling. For mitt eget vedkommende er 400 000 forholdsvis mye, men om noen år, så kanskje....

Skrevet

Tør jeg spørre hva mannen din jobber med siden dette er underbetalt.

Skrevet

Syns menn som tjener over 400.000 har god lønn.

Syns damer som tjener over 300.00 har god lønn.

Jeg tror aldri at lønningene mellom menn og damer blir lik. Ei dame med typisk kvinne dominert jobb kommer ALDRI opp i en lønn som en mann får i en typisk mannsdominert jobb!

Skrevet

Han er elektroingeniør med vanvittig lang ansiennitet, og fikk ca 2,3% lønnsøkning nå i år... Det er litt lite, for å si det slik...

Skrevet

det kommer jo fryktelig an på hva man gjør da. en lege med 400 000 er ikke mye. mens en butikksjef med 400 000 er bra.

men sånn generelt så vil jeg vel si at 400 000 er mye i årslønn.

Skrevet

Hva er lønnen din da og hva jobber du med, ikke nøyaktig altså, bare sånn "røfli"

Skrevet

å! Jeg også! :)

det kommer vel an på f.eks. hvor mye skole en har, tillegg, arbeidstider etc, som en over her skriver

Skrevet

Over 400' er god lønn hvis jeg ser bort fra kvalifikasjoner.

Skrevet

Synst ikke man snakker god lønn før man runder 500 000 jeg.

Skrevet

Alt er relativt. Jeg vil bli godt fornøyd hvis jeg utdanner meg til noe, jobber ca 5 år og sitter med rundt 400000. Med en bachelor.

Samboer derimot har 5 års høyskole, han er sivilingeniør. Ingeniører er det mangel på om dagen, så han har mulighet til å kreve mye mer enn 400.000.

Uavhengig av jobb klarer jeg ikke å tenke, men jeg ville nok misunt en som hadde surfet inn til en jobb med så god lønn, uten å ha noen år utdannelse bak seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...