Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er det noen som har vært gravid og hatt mensen samtidig her? Eller kjenner noen? Jeg kjenner spark, er kvalm, såre brystvorter, humørsvingninger, på do for å tisse ofte.. Tatt fire tester, men ingen positive. MEN, slik var det med forrige graviditet også. Var rundt uke 23 da, og begynte da å merke at magen vokste. Men sist hadde jeg ikke mensen samtidig.. Noen? (Kan noen legge ut på skravle??)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hvorfor ikke ta en tur til legen? Da får du sikkert et bedre svar enn her inne.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 legen er et fint tips. ja jeg hadde mens de tre første mnd i mitt første sv. det var jo ikke mens men jeg trodde det siden jeg da ikke viste at jeg var gravid enda. var helt ufarlige menslignende blødninger på riktig tidspunkt. men jeg ville satset på et legebesøk. fantomspark brystvondt kvalme osv kan også være inbilt. ikke stykt ment men om man fokuserer så mye på graviditet så får man også symtomene. men forstår at du lurer siden du har den erfaringen du har da. ta deg en tur til legen du.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg har legetime fredag, men ville bare høre om det finnes tilfeller av dette.. Takk for godt svar Belmina. Fantomspark har jeg kjent siden barnet mitt kom ut av magen liksom.. Men, så er dette med at jeg og typen gjerne blir gravide hvis vi blir det, men alt av tester har jo vært negativt. Men likevel kjenner jeg noe som KAN være graviditet og blir veldig usikker.. Skal bli godt å få et endelig svar! Sauen: takk for at du la ut, men var visst ingen svar der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå