Gå til innhold

dere som har lammeskinn i senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger de rett på skinnet, eller har dere laken over? tenkte kanskje å ha skinnet i senga, men snuppa elsker å rive av store dotter av det, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok.. går det an å ha laken over, eller forsvinner effekten av det da?

Skrevet

hm går jo an. aner ikke, spør en forhandler. hvis hun river store dotter ellers er det jo verdt å prøve med laken!

Skrevet

Rett på skinnet :-) Greier hun å rive dotter av det altså..? Oj... Du kan jo legge et tynt laken oppå, men da blir liksom mesteparten av meningen borte da, hehe..!

Skrevet

ja det er et langhåret skinn, det er jo ikke så store dotter da, men det blir litt ja :P

Skrevet

Jenta her liker også å dra i skinnet.. Og får med seg noen pels-strå =)

Jeg har lagt ett helseteppe over...

Da får du temp.reguleringen siden teppet ikke er tett :)

Skrevet

Jeg hadde langhåret før. Kjøpte korthåret og det er så mye bedre. Prøv det hvis dere fortsatt har tenkt å bruke lammeskinn. Mye bedre!!

Skrevet

vi kjøpte et nydelig lammeskinn fra nøstebarn, og mini har brukt det i 3 netter nå. men tror bare vi må slutte å bruke det, han "glir" på det. en morgen fant vi han rotert 90 grader, under dyna, nederst i fotenden med småfotene stikkende opp over kanten på senga. neste natta snudde vi skinnet og han sparket seg da oppover, med hodet presset inn mot sprinklene. la skinnet på siden og da endte han opp i et hjørne. litt utenfor tema men jeg aner ikke hva vi skal gjøre. har jo lyst å bruke skinnet, men det skal jo ikke ødelegge nattesøvnen vår og helsa til mini! han er bare 3 1/2 mnd, og klarer egentlig ikke å flytte på seg.

noen tips?

Skrevet

Snuppa mi bruker også lammeskinn. Hun gle også sånn som du beskriver, jeg rullet to helsetepper og la under lammeskinnet, la et i hver ende av skinnet, slik at det blir et "rede", ogå bruker hun sokker/hel pysj, det har fungert veldig bra her. Skvatt sånn første morgenen hun lå i fotenden, det var så ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...