Gå til innhold

My boobs are ok-lene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om henne? Jeg synes hun er en skam for kjønnet!! Guri for ei blåst dame!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for sterkt og si at hun er en skam for kjønnet da.

Er ikke så gla i henne, men vi må jo ha noen som drar ting litt langt også da.

Hvis ikke hadde verden vært kjedlig.

Skrevet

Hun er ganske pen. Og må være i besittelse av en viss selvironi. Det er jo egentlig en god egenskap.

Skrevet

Er jo godt mulig hun gjør seg litt dummere enn det hun er da, forøvrig tjener hun sikkert greit med penger og det ser ut som om hun har det gøy når hun gjør det:) Ikke alle som kan si det!

Skrevet

Synes hun er så blåst at hun blir artig. Hun er jo gjenomført bimbo og prøver ikke fremstille seg som noe annet.

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke så jeg håper at hun bare spiller skuespill. Synes det er rart om noen faktisk kan være så dumme uten å være tilbakestående på noe vis.

Skrevet

Jeg blir i dårlig humør bare jeg hører navnet hennes... Hun fremstiller kvinnen som stokk dum og som sexobjekt.

Skrevet

Å si at et person er en skam for kjønnet bare fordi de er blonde og har litt store pupper er jo helt tragisk.

Lene har tydeligvis gjort noe som er utrolig smart, smartere enn maaange andre, i og med at hun blir intervjuet av GKN og vi sitter her og prater drit om henne! Hun selger plater i mange andre europeiske land.

Jeg tør påstå at hun er mye, mye smartere enn halvparten av oss her inne. Du kjenner henne ikke, hvordan vet du at hun så "blåst"????

For en patetisk ting å si om folk man ikke kjenner.

Skrevet

Vi er da alle individer, når hun står frem som et sexobjekt og stokk dum så setter hun jo ikke malen for alle kvinner? Hun fremstiller seg selv som stokk dum og sexobjekt, og det må hun da få lov til å gjøre?

Skrevet

Hun selger fordi hun framstiller kvinnen som en blondine med silikon. sex selger. Tragisk nok! Spiller på sex hele tiden, og tenker ikke på at hun er et ikon for mange. Nei, tragisk dame!! "my boobs are ok"... tenk å lage en sang om noe slikt... Er det mulig...

Skrevet

Dama er smart nok til å tjene en haug med penger.

Skrevet

Å gå så langt som å kalle henne smart ville jeg ikke gjort da :) alle vet jo at sex selger, og har man et ok utseende (synes faktisk ikke lene er noen slående vakker dame) så kunne man ha sunget om sex og store pupper å tjent på det sånn som henne.

Men vil tro at de fleste damer er smarte nok til å tenke litt lenger enn hva dagen i morgen vil bringe. Det er vel det lene mangler.

Mon tro om hun kommer til å synes det er drit kult når hun får barn å de får høre mammas singel hvor hun synger om at hun kunne tenkt seg å ha sex med både jenter å gutter så lenge hun slipper å bruke hånden så er det ok.

Jeg personlig synes ikke man er veldig smart når man velger å selge seg selv som en bimbo,, selvfølgelig tjener hun penger på det, men det er masse man kan tjene penger på som ikke er så innmari smart :) å selge dop for eks, kan bli rimelig rik av det, men er det en god ide? (satt litt på spissen)

Skrevet

My silikon-boobs are OK! Yeah!

Fader foe en bimbo.

Sier seg selv da:

Skrevet

Fremstiller kvinnen som en blondine med silikon? Vi får da håpe at menn(eller hvem det måtte være) har bedre fargesyn enn det da:) Sex selger, og hvorfor er det så tragisk da(så lenge det ikke er perverse og ulovlige ting da?. Hun er er pen dame med store pupper og blondt hår, la nå de som måtte like det få lov til å like det, hun er jo totalt ufarlig!

Skrevet

Nei hun er ikke en slående vakker dame i det hele tatt. Det er vel andre ting som trekker opp. Mami 87, du har mange gode poeng. Jeg synes ikke tjente penger på sex og silikon er gode tjente penger. samma søren!!Det er lavt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...