Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 klarte og vaske det med vaskepulver og ikke milo.......
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Neida, ikke ødelagt, men om du gjør det ofte blir det fortere slitt :-)
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 ok, nå ble jeg glad..... da slipper jeg og kjøpe nytt:) skjønner ikke at jeg klarte og kaste det inn i maskinen, men men.... godt at det ikke blir ødelagt da...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Det sliter mer på ullfibrene, men bevare meg vel -et par ganger spiller ingen rolle!
EnUndreneMor Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 kan fort bli hull på tøyet, har gjort dette med et uhell noen ganger... og det blir utrolig fort hull i det. jeg hadde heller vasket de tmed milo, og hatt tøyet mye lenger:) men uhell kan skje alle:) billigere å kjøpe ei miloflaske enn å kjøpe masse ullbodyer (ja når di passer.. større str regner jeg ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå