Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 hva kler dere på babyene deres?? Snakker så mye om at enkelte tar for mye på...begynner å lure littt...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 body, bukse, sokker, lue, fleece jakke og bukse når hun er i bæreselen. Kun fleece jakke når hun sover i vogn. Aner ikke om det er for mye eller lite.. men det er omtrent det samme som jeg går i selv.
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 syntes det er vanskelig selv jeg. når han ligger i vongnen tar jeg på strikke jake, bukse, lue og sokker utenpå klærene han bruker inne. har da bare dyne på han. når vi skal til og fra i bilen så tar jeg bare jakke, sokker og lue på. har da ullpled over han. kanskje det er mye og kanskje det er lite, syntes det er vanskelig, været varierer jo sånn fra time til time
søtematilde Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Strømpebukse, bukse, body og genser.Passer henne helt fint, men blir det for varmt noen dager tar jeg selvfølgelig av genser og bukse. I vognen tar jeg på en jakke og lue, under en dyne.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Bor i Bergen sentrum. Har på bukse, sokker, langermet body og strikkejakke, tynn lue i vogna. I bæreselen varierer det litt etter temperatur, men kanskje strømpebukse hvis surt en dag. Men kler snuppa som meg selv. Ligger i vogn og har dyne over seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå