Prinsesse 22.07.07 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noen som har forslag til en god fuktighets krem til baby.Har ei lia jente på to mnd og hun er ganske tørr i ansiktet.Har prøvd a krem men føler at den ikke hjelper noe særlig.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Vi bruker locobase. Fåes på apoteket. Den er veldig bra, og veldig fet. Du trenger ikke å smøre mer enn en gang i døgnet for at den skal fungere.
Diva Muffin Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Vår er også veldig tørr, særlig på beina. A-creme fungerer ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå