kruttmus Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Leser om alles ømme bryster.. Jeg kjenner ingenting jeg! Er jo selfølgelig ikke sikkert at jeg er gravid, men har en del andre symptomer..pluss "følelsen" av å være gravid igjen. Første gang jeg var gravid visste jeg det ikke..fant det ut da jeg var 6 uker på vei.. Men nå håper jeg, og tror jeg, kanskje derfor jeg er mer var på symptomene?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 det varierer fra mnd til mnd. men har det ofte de siste 5 dagene før tanta kommer.
kruttmus Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Shit alabama! Det er dette med de ømme brystene som gjør at jeg har begynt å tvile:|
Lurvehette Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 har aldri hatt ømme bryster jeg da. vært gravid to og en halv gang.... men vi er alle ulike, og godt er det:)
Mini nr 2 i mars Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Vel, jeg kan jo kanskje oppmuntre deg litt. Har alltid pleid å ha ømme bryst før TR skulle komme, men da jeg ble gravid hadde jeg ikke ømme bryst før IKM. Stusset litt på det siden jeg alltid pleide å ha det, men så viste det seg jo at jeg var gravid =)
kruttmus Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Er så godt å høre! Jeg har silikon i brystene, mon tro om det kan ha noe å si?
2prinsesserogbim Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 jeg kan ikke svare på det, men jeg hadde super ømme/såre bryster da jeg ble gravid me jenta mi... virker nå som jeg får litt ømme bryster mellom el og mens, aldri hatt det før, men virker som jeg har fått det etter jeg fikk mens igjen etter jeg fikk alexandra.. jeg har bare hatt mensen 4 mnd regelmessig ca og hun er 14 mnd nå..
nr2 på vei :) Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Hei:) Jeg er gravid, og det er først nå jeg har begynnt å kjenne noe til ømme bryster. (er ca 7 uker på vei). Så du kan godt være gravid uten å kjenne noe til ømme bryster! Jeg og følte på kroppen at nå er jeg gravid en stund før jeg testet positivt:) Så lykke til;)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Jeg kjente heller ikke ømme pupper da jeg var gravid. erket bare at puppene vokste i rundt uke 9-10.
kruttmus Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2007 Jeg er så ufattelig spent nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå