Gå til innhold

Er Lene Alexandra lesbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?Har jeg aldri hørt noe om...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du dersom du aldri har hørt noe om det?

Skrevet

Medielesbe i allefall. Og hvorfor i guds navn ser jeg på Se&Hør-TV?

Skrevet

Det ble nevnt på God Kveld, Norge........Hm....

Skrevet

Hun hadde visst en periode for noen år tilbake hvor hun sa hun var det hvertfall (kjenner noen som er oppvokst på samme sted som henne) Men noen uker etterpå så hadde hun visst sagt at det hadde gått over hehe :)

Har ikke alle "sånne" jenter en periode hvor de liksom er lesber da?

Skrevet

Du har jo samboer står det i profilen din..Spiller det noen rolle for deg da...? ;P

Skrevet

Sikker for å få litt oppmerksomhet...

Har jo vært litt stille rundt dama siden russefeiringen...?!

Skrevet

Nå lurer jeg på hvilken jente jeg er, om jeg er "sånn" eller "slik" siden jeg er bifil..?

Skrevet

Hehe......Ja, jeg er sambo......med en MANN og trives med det:-D

Skrevet

Moraliserende pekefinger...

Du er ustabil........ ;p

Skrevet

Ustabil ja! :D Det er ikke alltid like greit å vite om man liker hårete rygger eller pupper best ;)

Skrevet

Hvis du tenker på mitt innlegg Moraliserende pekefinger så mente jeg at mange sånne "bimboer" med store silikon pupper o.l. har en periode hvor de synes det er innmari tøft å late som om de er lesbiske eller bifile :) Veeeeldig morro å kline med ei annen jente for å tenne gutta o.l.

Mente absolutt ikke at lesbiske, homofile eller bifile er spesielle typer :)

Mente bare at jeg synes det er litt latterlig å late som om man har en annen legning bare for å være tøff, er ikke til å komme bort ifra at det i visse gjenger er litt in blandt jentene å være lesbiske eller bifile og så etter noen mnd så er de ikke det likevel.

Skrevet

For å si det sånn; Jeg dømmer IKKE folk etter legning! Ble bare litt overraska over at Lene Alexandra er lesbe.....Enig i at det fins mange sexy jenter/damer;-)

Skrevet

Det er mange som eksperimenterer litt i tenåra uten¨å være lesbisk eller bi, uten at jeg synes det er spesielt latterlig eller inbiller meg at de "later som"

Kan jo faktisk hende de var tiltrukket av den de klinte med og dermed fant ut at det ikke var noe for dem, at de fikk så mye negativ oppmerksomhet for det at de velger å skjule det eller annet de ikke fortjener å bli fordømt for---

Skrevet

Å eksperimentere med legning er en ting, men når 5 venninner blir lesber på samme kveld så tror jeg neppe det ligger noe mer bak enn at det er tøft at jenter kliner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...