lanoforliten Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Skal vi ta en kjempemoro parkdress debatt her inne også? troll eller reima???????? zzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Süsse Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Kjeder meg jeg ogsaa. Det er ikke lov aa like merkeklär paa krangle
lanoforliten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Neivel. det er kanskje forbeholdt skravle.. Skikkelige husmødre som gidder å gnåle så innihampen om hvilken dress de skal kjøpe....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Det er ikke sant, og jeg er heller ikke av dem som har billigere sko enn ungene. Heller dyrere ettersom jeg faktisk kan ha dem til de er utslitt ikke bare for små. Men det er lov til å ha andre klær også. Men få her inne har vel like snobbete garderobe som deg. ;o)
Süsse Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Snobbete garderobe? Var det meg? Eller kjenner du lano-dama?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Tenkte på deg. Husker du klaget over at dine dior(?) solbriller var hjemme, så da regner jeg med resten av garderoben er dior og ysl.
Süsse Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Hehehe. Du skulle ha sett min garderobe. Lite fine ting der. Men du kan jo faa vite at Dior solbrillene har sett sine beste dager. Det er Gucci naa. Som om jeg har bruk for de! Maa faa paa vindusviskere da.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Det er du og V beckham som bruker solbriller uansett, bare for å vise frem at dere har?
lanoforliten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2007 Jeg overlater diskusjonen til dere... Parkdresser er spennende altså!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Visste du at de finnes med varmeplate i rompa?
Süsse Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Ja, fader, jeg kan jo bare bruke de allikevel! Takk, takk. Sikker paa at du vil bli sett sammen med meg i byen om et par uker?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Tar med meg paraply jeg. Gjemme meg under den.
Süsse Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Hahaha. Jeg bare holder Dior-veska mi over hodet.
lanoforliten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2007 Å?? Nå ble alt strax myyyye mer interessant!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Hodet inni diorveska?
Süsse Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Ja, saa du ikke ser solbrillene. Eller det var vel egentlig ikke hva jeg mente *fnis*. Men bare seg for deg meg stiklende paa nye stövletter, solbriller og pröver aa holde orden paa frisyren med aa skjerme for meg den lille Dior-veska. I regnet. Blir en kos middag det der, Doppler
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Jeg har og nye støvletter, kunne vist deg link, men den er på ellos og vil ikke være bekjent ved å ha ellossko (har ikke kjøpt dem der nemlig) De er grisevonde å ha på, men ser fine ut da. Men det kommer til å regne.
Süsse Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Da krysser vi fingrene for at det ikke regner. Naa skal jeg ta paa meg sovemasken min og bysse lalle Ps! Du vet at jeg ikke er saa ille snobbete ut som jeg höres ut naa? Paa gaard og greier, mener jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 Jepp. Reima babies minitec har det. Opp til str 6 år.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #21 Skrevet 22. september 2007 Har en viss ide om hvordan du sitter der på bjørneskinnet foran peisen og nyter din chateu la riviera iført silkepysj fra dior. Mens du koser deg med varmegulvet ditt.
Süsse Skrevet 22. september 2007 #22 Skrevet 22. september 2007 Björneskinn? Du kjenner meg bedre enn det!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #23 Skrevet 22. september 2007 Det var fra en sjøldaua bjønn, som ville at skinnet skulle brukes til noe fint etter hans død.
Diva Muffin Skrevet 22. september 2007 #24 Skrevet 22. september 2007 Jeg kjøpte faktisk ei Troll lue for 2 uker siden! Regner med jeg må ha dress, votter og noe til beina som matcher. Men den var søt da. Med ører og alt. Og så varm at hun nekter å bruke den
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2007 #25 Skrevet 22. september 2007 Hadde et par reima votter en gang. De var bånnsolide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå