Gå til innhold

Jeg kjedeeeer meeg!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ta en kjempemoro parkdress debatt her inne også? troll eller reima???????? zzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg jeg ogsaa.

Det er ikke lov aa like merkeklär paa krangle ;)

Skrevet

Neivel. det er kanskje forbeholdt skravle.. Skikkelige husmødre som gidder å gnåle så innihampen om hvilken dress de skal kjøpe....

Skrevet

Det er ikke sant, og jeg er heller ikke av dem som har billigere sko enn ungene. Heller dyrere ettersom jeg faktisk kan ha dem til de er utslitt ikke bare for små.

Men det er lov til å ha andre klær også. Men få her inne har vel like snobbete garderobe som deg. ;o)

Skrevet

Snobbete garderobe? Var det meg? Eller kjenner du lano-dama?

Skrevet

Tenkte på deg. Husker du klaget over at dine dior(?) solbriller var hjemme, så da regner jeg med resten av garderoben er dior og ysl.

Skrevet

Hehehe. Du skulle ha sett min garderobe. Lite fine ting der. Men du kan jo faa vite at Dior solbrillene har sett sine beste dager. Det er Gucci naa. Som om jeg har bruk for de! Maa faa paa vindusviskere da.

Skrevet

Det er du og V beckham som bruker solbriller uansett, bare for å vise frem at dere har?

Skrevet

Jeg overlater diskusjonen til dere... Parkdresser er spennende altså!!!

Skrevet

Visste du at de finnes med varmeplate i rompa?

Skrevet

Ja, fader, jeg kan jo bare bruke de allikevel! Takk, takk.

Sikker paa at du vil bli sett sammen med meg i byen om et par uker?

Skrevet

Tar med meg paraply jeg. Gjemme meg under den.

Skrevet

Å?? Nå ble alt strax myyyye mer interessant!!

Skrevet

Hodet inni diorveska?

Skrevet

Ja, saa du ikke ser solbrillene.

Eller det var vel egentlig ikke hva jeg mente *fnis*. Men bare seg for deg meg stiklende paa nye stövletter, solbriller og pröver aa holde orden paa frisyren med aa skjerme for meg den lille Dior-veska. I regnet. Blir en kos middag det der, Doppler :)

Skrevet

Jeg har og nye støvletter, kunne vist deg link, men den er på ellos og vil ikke være bekjent ved å ha ellossko (har ikke kjøpt dem der nemlig) De er grisevonde å ha på, men ser fine ut da.

Men det kommer til å regne.

Skrevet

Da krysser vi fingrene for at det ikke regner.

Naa skal jeg ta paa meg sovemasken min og bysse lalle :D

Ps! Du vet at jeg ikke er saa ille snobbete ut som jeg höres ut naa? Paa gaard og greier, mener jeg.

Skrevet

Jepp. Reima babies minitec har det. Opp til str 6 år.

Skrevet

Har en viss ide om hvordan du sitter der på bjørneskinnet foran peisen og nyter din chateu la riviera iført silkepysj fra dior. Mens du koser deg med varmegulvet ditt.

Skrevet

Det var fra en sjøldaua bjønn, som ville at skinnet skulle brukes til noe fint etter hans død.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk ei Troll lue for 2 uker siden! :o

Regner med jeg må ha dress, votter og noe til beina som matcher.

Men den var søt da. Med ører og alt. Og så varm at hun nekter å bruke den ;)

Skrevet

Hadde et par reima votter en gang. De var bånnsolide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...