Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Vi bruker dobbelt! Kjøpte ny fra høie i dag Hvilken dyne har du?
Mrs. Bouquet Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 2 enkle, er nødt til å kunne stikke beina ut begge sider. Skulle vi hatt dobbel hadde vi nok hatt en hver.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Enkel. Søstern kjøpte dobbel, og de bytta etter en stund. Husker ikke helt hvorfor,men de ble ikke fornøyd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Har vært sammen med mannen min alt for lenge til å ha dobbeldyne hi hi. Blir gaaal når vi er på hoteller og han stjeler hele dyna. Så nei vi har en hver =0)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Dobbel-er kjempefornøyd, men har ikke prøvd noe annet da...=)
Mamman til AM&JS Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Dobbel høie, sommer og vinter dyne...så deilig vettu!
Katja Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Enkel. Du rører ikke dyna mi, med mindre du er ute etter trøbbel, hehe. Den skal danderes på en spesiell måte rundt kroppen, det ene benet skal ligge oppå dyna, det andre skal stikke halveis ut. Hadde ikke takla 1 natt en gang med dobbeldyne
Gjest Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Nei, fyttigrisen - dyna mi vil jeg vennligst få ha i fred! Så her har vi hver vår, jeg har ei god og varm, tjukk og tung dyne, mens gubben har ei lett, tynn dynes som ikke holder på noe som helst av varme... Og så har vi veldig ofte gullet mellom oss, og dermed også dyna hennes. Og et ullpledd eller to på min side av senga. Frysepinn, jeg? Veeeeell.....
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Jeg har en dobbel dundyne Sambo har en enkel tynn sommerdyne Hehe, vi prøvde et par netter med bare dobbel, men himmel så varmt det ble! Nei, dynen skal ikke over kroppen, den skal ligges på så da er det ekstra deilig med en hel dobbeldyne selv. Begynte faktisk med den dynen da jeg var gravid, og sleit med bekkenløsning. veldig deilig å bruke den mellom knærne og ankelen da
På vei igjen <3 Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 ENKEL! Med den egomannen jeg har hadde jeg ikke fått sniffet på dyna engang, så her må man ha sitt eget.
bambi på isen Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Hver sin enkel dyne, men den er ekstra lang (trenger jo det med mine 164 cm:-)), men det er super deilig med lang dyne, som jeg kan tulle meg skikkelig inn i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå