Gå til innhold

Enkel eller dobbeltdyne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker dobbelt! Kjøpte ny fra høie i dag ;)

 

Hvilken dyne har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 enkle, er nødt til å kunne stikke beina ut begge sider. Skulle vi hatt dobbel hadde vi nok hatt en hver.

Skrevet

Enkel. Søstern kjøpte dobbel, og de bytta etter en stund. Husker ikke helt hvorfor,men de ble ikke fornøyd.

Skrevet

Har vært sammen med mannen min alt for lenge til å ha dobbeldyne hi hi. Blir gaaal når vi er på hoteller og han stjeler hele dyna. Så nei vi har en hver =0)

Skrevet

Dobbel-er kjempefornøyd, men har ikke prøvd noe annet da...=)

 

Skrevet

Dobbel høie, sommer og vinter dyne...så deilig vettu!:)

Skrevet

Enkel.

Du rører ikke dyna mi, med mindre du er ute etter trøbbel, hehe.

Den skal danderes på en spesiell måte rundt kroppen, det ene benet skal ligge oppå dyna, det andre skal stikke halveis ut.

Hadde ikke takla 1 natt en gang med dobbeldyne :)

Skrevet

Nei, fyttigrisen - dyna mi vil jeg vennligst få ha i fred! Så her har vi hver vår, jeg har ei god og varm, tjukk og tung dyne, mens gubben har ei lett, tynn dynes som ikke holder på noe som helst av varme... Og så har vi veldig ofte gullet mellom oss, og dermed også dyna hennes. Og et ullpledd eller to på min side av senga. Frysepinn, jeg? Veeeeell.....

Skrevet

Jeg har en dobbel dundyne

Sambo har en enkel tynn sommerdyne

 

Hehe, vi prøvde et par netter med bare dobbel, men himmel så varmt det ble! Nei, dynen skal ikke over kroppen, den skal ligges på ;) så da er det ekstra deilig med en hel dobbeldyne selv.

 

Begynte faktisk med den dynen da jeg var gravid, og sleit med bekkenløsning. veldig deilig å bruke den mellom knærne og ankelen da :)

Skrevet

ENKEL!

Med den egomannen jeg har hadde jeg ikke fått sniffet på dyna engang, så her må man ha sitt eget.

 

Skrevet

Hver sin enkel dyne, men den er ekstra lang (trenger jo det med mine 164 cm:-)), men det er super deilig med lang dyne, som jeg kan tulle meg skikkelig inn i!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...