Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde attføring for mange år siden, men avbrøt utdannelsen da jeg fikk barn. Har i ettertid fullført den på egen hånd (generell studiekompetanse). Har vært alenemor og prøvd meg på to ulike Høgskoleutdannelser som jeg begge har avbrutt pga ulike ting, sykdom, depresjoner, svangerskap mm.

Det er vel nå ca 10 år siden jeg hadde attføring, og jeg har fremdeles ikke yrkeskompetanse og omtrent null arbeidserfaring. Jeg er over 30 år og ganske frustrert over situasjonen, ikke bare for min egen del, men også på vegne av mine barn.

Jeg drømmer fremdeles om en utdannelse, men problemet er at jeg ikke har rett til studielån pga for stor forsinkelse og mannen min synes ikke noe om å forsørge meg mens jeg gjør et forsøk til. Må legge til at han ikke var gift med meg da jeg forsøkte meg på Høgskole tidligere, så ingen av hans penger har gått med i forsøkene.

Vet noen her om det kanskje er en sjangse for at jeg kan få attføring og hvordan jeg skal gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke med attføring, desverre men har du tenkt på høyskole på deltid. tar lengre tid og slikt, men du får mulighet til å jobbe vedsiden av. selv så går jeg høyskole og jobber annenhver uke kvelden siden min mann jobber skift. er tøft men det går. Men har du hatt depresjoner anbf jeg deg å gå sakte frem. hør med nav om de har noe råd, eller karriere kontoret!! de er kanskje mer på din side, for de som har hatt prob med nav tidligere.

Skrevet

Takk for svar!

Lurer bare på hva karrierekontoret er?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...