Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Kondomer /pessar har ingen bivirkninger (så sant du ikke er allergisk mot latex) ellers er det sånn at forskjellige kropper reagerer forskjellig på ulike hormonsammensetninger så hvordan du reagerer(eller ikke reagerer) på en type p-pille har ingen betydning for om en annen reagerer på den. Derfor er det desverre bare å prøve seg fram til hva som passer deg:) Lykke til uansett:)
børdi Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 kondom eller avhold er det ikke bivirkninger med,, hehe
Go`mamma`n... Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Sambo har sterilisert seg, det er vi fornøyd med:-D Men da må du jo være ferdig med produksjonen da............
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Avhold har grusomme bivirkninger: Neglebiting, laaaaange dusjer, irritasjon og i enkelte tilfeller samlivsbrudd...Har testet det og det var ikke noe for oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Hvor får en tak i pessar? Må jeg til lege for det? Noen som har erfaring med det?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Du må til gynekolog. De må måle litt innvendig og lære deg å sette det inn riktig:)
LRMG Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Hormonspiral. Beste som har skjedd meg. Hadde ikke mensen på 5 år, og ingen bivirkninger. Litt vondt å sette inn + de første dagene, og koster jo endel, så hvis du har tenkt på flere barn med det første, så er vel andre alternativer bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Kobberspiral skal ha mindre bivirkninger enn hormonspiral...jo mindre hormoner, jo mindre bivirkninger...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Kobberspiral har jo den bivirkningen at man får lengre og mer voldsomme blødninger, mens en bivirkning av hormonspiralen er mindre og lettere blødninger...
Moi 32 Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Jeg får bivirkninger av ALT av hormoner(derav også hormonspiral). Blir sstuptrøtt, får kviser og hissig som fy! Til og med av conludag.. Nå skal jeg forsøke kobberspiral, men har hatt mye kraftige mens tidligere så tviler på jeg blir fornøyd med det heller.. Neste skritt blir slik liten computer som du måler temp i munnen om morgenen, og taster inn syklus så foreteller den deg om det er "grønn" eller "rød" dag.. Eller muligens jeg prøver p-ring først, men har ikke møtt NOEN som har vært fornøyd med det(vanskelig å sette inn, ramler ut). Ønsket å prøve pessar en gang, men apoteket klarte ikke oppdrive det til meg, "ingen" som bruker det lengre...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Jeg har brukt Nuva-ring (p-ring) i 4 år og har vært kjempefornøyd! Ingen bivirkninger på meg, har aldri ramlet ut, er ikke vanskelig å sette inn og jeg har flere venninner som er fornøyde også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå