Linchen Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Synes de fleste spm ikke kan kategoriseres som pinlige, så jeg lurer litt på hvorfor dere velger å være anonyme? Det er lett å miste tråden i svarene når "10" stykker velger å være anonyme.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 spiller det noen rolle om en er anonym eller har navn? Viktigste må vel være åfå svar
Turid Laila Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Fordi det er så mange jeg-vet-best-hva-som-er-best-for-ditt-barn-så-det-du-spør-om-gjør-deg-til-en-dårlig-mor svar her inne...
Linchen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Svar er selvfølgelig det aller viktigste. Men - noen ganger diskuterer vi litt fram og tilbake. Da synes jeg det er lett å miste tråden i hver enkelt sin tankegang når det er så mange som velger å være anonyme. You see? + litt hyggelig med navn. Blir jo litt kjent, da!)
Linchen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Uff da, Angell. Jeg er av den typen som "vil at hele verden skal være god", som legen min uttrykte det da jeg var ganske nedfor. Skjønner ikke hvorfor folk vil være så krasse? Men det forklarer i alle fall en del av de anonyme innleggene. Kanskje jeg får vurdere det selv? He he
Linchen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 å være anonym altså (ikke være krass)
Bægge dætern Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 jeg ønsker å være anonym for mine venner. derfor, hvis jeg gir svar som involverer hvor jeg bor, hvor mange barn jeg har, hva jeg jobber med, hvilken barnevogn jeg har eller andre ting jeg føler kan identifisere meg, så er jeg "anonym", ikke fordi jeg skammer meg over det jeg sier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå