Gå til innhold

har dere hatt usikkerhet rundt leie ved svangerskapsundersøkelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og legen min var usikker på leiet. Skal tilbake om to uker for å sjekke. Flere som har opplevd dette? Var det da hode- eller seteleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er i uke 38 og er usikker på leie.. :( eller dvs...var hos to jordmødre da den ene mente at hodet var nede og den andre usikker...vurdere jo nå å ringe legen for å få en henvisning til ul..Hva synes du? lillegutt kan jo komme når som helst?....hmmm...ødelegger nattesøvnen dette....

Skrevet

Kanskje på tide å få vite det med sikkerhet ja...:-) Trodde du automatisk ble henvist til ul jeg ved usikkerhet om leie.Jeg ble iallefall det,

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har ikke blitt sjekket ordentlig om leie hverken til legen eller jordmor. Legen min (fått ny midt under svskapet) virker som han ikke har peiling på noen ting. Skal til jordmor i morgen så jeg håper hun kan gi meg svar da.

Skrevet

uff..kjipe greier sånn så dette men i dag sparker det ivertfall oppover så jeg satser på at alt ordner seg til slutt...fått litt bedre roen i dag selv...heh.. :) men nei ingen sendte meg videre

Skrevet

Oi - du er jo langt på vei også! Jeg har grublet meg tullete siden fredag, og veksler mellom å tro opp eller ned :(

Legen sa det slik at hvis han ikke var sikker ved neste sjekk, ville han sende meg til UL (jeg har jo relativt god tid ennå). Men heldigvis skal jeg likevel til UL om 9 dager ... en hel evighet til. Ikke at jeg er så engstelig, men jeg dauer omtrent av nysgjerrighet :)

Skrevet

Når jeg var med jm i uke 32 var hun usikker på leie og sa at dersom hun ikke var sikker ved neste kontroll ville hun sende meg inn på sykehuset for å finne det ut.

Skrevet

Legen min har peiling på dette,men fant bare ut ca hvordan hun lå inni magen..det er visst vanskelig å se enda..han sa at i uke 37 skal man vite hvordan babyen ligger og jeg er ganske sikker på at han ville sendt meg videre til ul hvis han ikke finner ut av det da..

Skrevet

Så jeg har ingen grunn til å tro seteleie pga legens usikkerhet? Det virker som om det er relativt vanskelig å kjenne leie?? Selv i uke 33...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...