mammamia<3 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 fortsetter dere å regne ut fra den terminen dere selv har, eller forandrer derer til den jordmor fant ut av? Jeg ble forskjøvet 8 dager, og synes det er GRUSOMT å måtte begynne på uke 17 ENDA en gang...mest lyst til bare å fortsette og følge den jeg selv har......
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det tok litt tid, men jeg har innfunnet meg i at jeg har termin den 16. januar istedenfor den 8-11. januar som ul sa sist... =) Er virkelig et laaangt svangerskap dette. Føles som om jeg har gått gravid i over 1 år nå... (vi prøvde litt lenge før det klaffet for oss også...) Så vi må nok bare regne etter den nye terminen, men ha den gamle i bakhodet, slik at vi kan le triumferende til jordmor og lege, og vi kan si "hva var det jeg sa................" ;-p hihihi
mammamia<3 Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Ja enig med deg, føles som jeg også allerede har gått gravid i ett år nå...og det tar liksom ingen ende :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg ble flyttet en dag fram, og jeg teller etter terminen Men skjønner at det ikke er noe gøy å begynne på nytt på uke 17
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Du mener vel tilbake på termin? Sist svangerskap ble jeg flyttet 9 dager tilbake fra den 1 til den 9.ende i mnd, Og ungen kom den 14. Selv om du tror du vet når du skal føde går alle vi damer gravid litt ulik lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå