Gå til innhold

Hva gjør dere som blir flyttet fram på termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsetter dere å regne ut fra den terminen dere selv har, eller forandrer derer til den jordmor fant ut av? Jeg ble forskjøvet 8 dager, og synes det er GRUSOMT å måtte begynne på uke 17 ENDA en gang...mest lyst til bare å fortsette og følge den jeg selv har......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok litt tid, men jeg har innfunnet meg i at jeg har termin den 16. januar istedenfor den 8-11. januar som ul sa sist... =) Er virkelig et laaangt svangerskap dette. Føles som om jeg har gått gravid i over 1 år nå... (vi prøvde litt lenge før det klaffet for oss også...)

Så vi må nok bare regne etter den nye terminen, men ha den gamle i bakhodet, slik at vi kan le triumferende til jordmor og lege, og vi kan si "hva var det jeg sa................" ;-p hihihi

Skrevet

Ja enig med deg, føles som jeg også allerede har gått gravid i ett år nå...og det tar liksom ingen ende :-)

Skrevet

Jeg ble flyttet en dag fram, og jeg teller etter terminen :P Men skjønner at det ikke er noe gøy å begynne på nytt på uke 17 :P

Skrevet

Du mener vel tilbake på termin?

Sist svangerskap ble jeg flyttet 9 dager tilbake fra den 1 til den 9.ende i mnd, Og ungen kom den 14. Selv om du tror du vet når du skal føde går alle vi damer gravid litt ulik lengde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...