Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Må bare få det ut... Føler meg som ei ræva mor til 7 åringen. Har ikke overskudd til å takle ablegøyene hans når jeg allerede er oppklort og slått av lillegutt. Nå er det leggetid og han finner på alle mulige ting.. Skulle ønske jeg klarte å holde meg rolig, men det kommer grønn galle utav meg. Stakkars gutt, ikke hans feil og jeg takler han helt feil. Han spør om 100000 ting og er jo bare nysgjerrig. Huff, ikke godt å være i midten.. Hva skal jeg gjøre? Er så frustrert...
Plutseliten :) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hei! Du er ikke en ræva mor,du er sliten....kjempesliten av å ha syke barn med donter og feber. Det finnes en grense for hva selv superdupermamma"n orker og makter. De små er eksperter til å tyne oss...særlig rundt leggetid.Det er ikke stakkars gutt synes jeg.Han bør få vite at nok er nok,både med abligøyer og spørsmål. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet.Gutten din vet du er glad i han og ikke mener alt som kommer ut i frustrasjon. Får du noe avlastning?? Sett deg ned,prøv å slapp av og si minst 10 ting til deg selv hva som gjør deg til en fantastisk mamma! Stor klem til deg )) Stolt mamma til 2
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Buhuuu, griner så tårene skvetter Det verste er at jeg føler meg slem mot ham. Det er ikke noe vondt i ham, han er peppa på kortison og astmamedisiner.. Synes det er så trist at jeg ikke klarer å svare ham skikkelig og blir sur av filleting.. Jeg svarer jo som et dass- helt ærlig. Kommer til å få traumer av meg.. Sliten, ja... Ingen avlastning i sikte. Men har satt ned foten for supermannen og jobben... Han er desverre bortreist i helga.. takk for omtanken og klemmen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Uff, ikke lett å alltid være rolig og pedagogisk overfor barna:-) Men, du er ikke slem, men helt normal. Jeg får også litt sånne utbrudd noen ganger.....når alt er mas og kjas og ingen ende tar. Det er sånn det er å være mamma:-) Klemmer deg jeg også:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 jeg klemmer og klemmer og heier og heier - Du er slett ikke slem, du er fin!!!!!!
Gummelillan Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Bare du kan være den beste mammaen til superdupergutten! Klart det er vanskelig å alltid være korrekt og pedagogisk. Men jeg er 100% sikker på at du gjør en strålende jobb!!!!! Keep up the good work! Sympatiklem fra en annen brølete mamma til en 7-åring
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hei og takk for gode innlegg og klemmer. Det har gått bedre nå, som pappaen er kommet hjem og avlaster pittelitt... Hehe- var ute med ei venninne på lekeplassen.. Gutten hennes spurte om noe og frrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeste til svar... Puh, kjente meg veldig normal og vi fikk oss en god latter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå