Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem sent i går etter en meget fuktig kveld på byn.. Jeg våknet da han kom hjem og da hadde han sovnet på sofaen overstadig beruset.. Gikk og la meg og våknet etter et par timer av at han stod i dusjen midt på natta..Gikk ned for å se hva som stod på og da hadde han tissa på seg i sofaen.. Han var ikke til å snakke til så endte opp med å kaste alt trekk i vaskemaskinen. Kommer ikke til å sitte i den sofaen igjen.. I dag har det vært fullstendig taushet i heimen, og han har ikke dannelse nok en gang til å be om unnskyldnig.. Ender som regel slik som dette hver gang han går ut..Er ikke ofte,en blir så forbannet,"en voksen mann".. Hva hadde dere gjort i min situasjon..Minner om at vi har en 3åring som heldigvis sov under alt styret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbanna! greit at han er ute og sånn men fulle mannfolk er vel noe av det verste som fins.. selv er jeg bare 17 men har sett mamma blitt så frustrest når pappa har vært full. "greit" på min alder men en voksen mann. dårlig gjort at han ikke sier unnskyld men kan også hende han er veldi flau og skamfull. det burde han jo være. håper det kommer etter hvert.

Lykke til klem=)

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men jeg tror kansje jeg hadde blitt ganske flau på hans vegne. Hvordan vet du at han var overstadig beruset, snakka du med han i "våken " tilstand?

Grunnen til at jeg spør er for jeg vet nemli det er noen som har problem med ufrivilg vannlatning etter inntak av alkohol, og det selv om en ikke er veldig påvirket.

At han har vært taus i dag er nok rett å slett for han føler seg rimelig liten.

Men er uansett veldig lett for meg å si dette, dette har jo ikke hendt meg. Kan godt hende jeg hadde blitt rasende om jeg hadde våknet opp til noe sånt.

Håper det ordner seg =)

Skrevet

Huff.. Stakkars mann.

Regner med han er forferdelig flau.

Jeg hadde nok blitt rasende jeg også, og hadde nok bedt han holde seg unna alkoholen, eller jeg hadde nok krevd at han holdt seg unna alkohol om jeg skal være ærlig.

Og jeg mener han helt klart burde si unnskyld.

Men kansje du burde ta det opp.. Bryte tausheten, slik at dere kommer videre, uten at dette ligger å gnager. Ikke sikkert han tør å ta det opp, og håper det går i glemmeboka om han ikke nevner det.

Er jo slik at vi er jo bare mennesker, på godt og vondt, og uhell skjer innimellom.

I allefall lykke til. :)

Skrevet

*ler*

Dette har jeg hørt om før...men da tisset mannen på seg mens han lå ved siden av sin kjære i senga.... Jeg hadde nok blitt en smule sinna, ja... ;o)

Skrevet

hadde nok blitt litt frustrert?! eller vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men det jeg vet er at sambo garantert hadde vært FLAU!!!! og det taler for seg selv..

synes synd på han på en måte, kanskje han ikke drikker like mye neste gang han er ute på byen. synes uansett det er på tide med en liten snakk om disse byturene hans, hvis det er sånn at han gjentatte ganger finner på "merkelige" ting.

lykke til... og taushet er ikke gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...