☆Pacific sunset☆ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Kommer for fasan meg ikke inn på msn - flere?
2jenter♥♥ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Bare dritt heile forba.... MSN, etter at vi ble tvunget til å gå over til live messenger, så takler ikke min maskin msn....må bruke gamle windows messenger som er på pc fra før:s og den er jo så kjedelig...kan ikke ha bilde, ikke nudge og egedefinerte emoticons...
Tussi og gullgutten Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 min funker som bare det:) er mange pålogget på lista også så ser ikke ut og være store problemer ute og går...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Jøss det var rart - får prøve å logge meg av og på her...
2jenter♥♥ Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 joda mange pålogget, men så snart jeg skriver eller mottar medlinger, så mister jeg internettforbindelsen... og slik har det vært hver gang tidligere og så da live messenger først kom....så har heller brukt msn 7,5, men nå kan jo ikke den heller brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå