Gå til innhold

Hva er dette for et forhold da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare lei meg...forholdet vårt er jo ikke noe forhold.

Hver kveld går enten han ut til en kompis eller jeg til en venninne...sitter vi sammen en sjelden gang, sier vi omtrent ingenting til hverandre..

Følelser er der, men å snakke om dem gjør at jeg maser eller plager han..for noe dritt..

Føler dette er en ond sirkel som bare blir større og større, og vi sitter på hver vår side av den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror deg når du skriver om det på DiB og fremdeles mener dere ikke har noe å snakke om.

Skrevet

Har ikke sagt at vi ikke har noe å snakke om, har sagt at vi sjelden snakker sammen.

Vi har store problemer som jeg ønsker å ordne opp i, men hvis jeg prøver å snakke om de tingene, blir han sur og irritert og sier at jeg maser og plager han, og ikke gidder å høre på meg.

Er ikke så mye jeg kan gjøre da..ender med at jeg stort sett er trist, og da blir jeg regnet som sutrete og svak...

HI.

Skrevet

Kan dere ikke finne barnevakt en kveld og gå ut sammen til en romantisk middag eller noe sånn? Prøv å snakke sammen og finne ut hva er det som skjer!

Skrevet

Jo, vi må prøve på det..."problemet" er at når vi drar ut sammen har vi det veldig fint sammen. Han endrer personlighet til det positive etter et par øl, og er den kjærlige og snille mannen jeg ønsker han skal være...

Her hjemme er han for det meste stille, irritabel, blir sur på barna av ingenting, vil helst ikke gjøre noe, mener jeg har alt ansvaret osv....

Trist.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...