Gå til innhold

Er gutter kortere i beina enn jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt dette av flere. Stemmer det? Pjokken kan fortsatt bruke max 62 i bukse, og mange av buksene blir altfor lange. Bodyer i 62 er akkurat passe.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke, men min gutt er ganske kort i føttene i forhold til overkroppen. Akkurat som din. Buksene er lange, mens bodyene blir for små i skrittet. Men pappan er også slik så her er det arv:)

Skrevet

Bodyene til pappaen blir for små i skrittet også? He he he, fikk bare et pussig bilde i hodet, fnis.

 

Det finnes sikkert ikke noe vitenskapelig på dette, bare nysgjerrig. Det er vel bare å kjøpe mindre str. i bukser, da, verre er det jo ikke.

 

HI

Skrevet

Haha! fysj!

Ja, her er det 80 i body mens 74 i bukser passer godt enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...