lanoforliten Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg slutta 5 piller før den pillefrie uka.(klarte bare ikke å vente) Fikk mensen tre dager etter pilleslutt, den 3.sept. Kjente tydelig eggløsningsmerter i underlivet ei uke seinere cirka. De siste fem-seks dager har jeg hatt veldig såre brystvorter. Er det mulig å være gravid så tidlig etter pilleslutt?? Håper noen tar seg tid til å svare..............!!!
Hera83 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hei! Ja, det er nok mulig å bli gravid så fort! For noen går kroppen rett over i en vanlig syklus igjen. Jeg har også vondt i brystvortene, så jeg håper veldig at jeg er gravid. Håper du også er det!
lanoforliten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Ja det er merkelig, jeg er midt mellom el og ikm så noe veldig hormonell periode er jeg ikke i. Så noe må det jo være!!!??? Jeg har som sagt hatt vondt i mange dager nå! *håpe håpe* Når har du ikm? Har neste helg..
Hera83 Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg har akkurat sluttet på pillene jeg også, så jeg er ikke helt sikker på syklusen min. Men, jeg regner med at IKM er mellom 1. og 3.oktober. Er vår første pp, så jeg kan ikke regne med at det klaffer så fort, men man kan jo håpe!
lanoforliten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Vi er iakkurat samme situasjon da. morro!! Vi får holde hverandre oppdatert i testing mot slutten av uka.. huff, kjenner jeg får vondt i magen bare jeg tenker på å teste... he he :oD)
Hera83 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hehe ja, det blir utrolig spennende! Håpe, håpe, håpe på en positiv test!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 vi er også i vår 1pp.skal har ikm den 13.så er en stund til.jeg aner ikke hvordan syklusen min er etter endt p-pille,så får bare kjenne godt etter når jeg har el.tenkte jeg skulle begynne å måle temp. neste syklus hvis det ikke klaffer i 1pp..noe det helt sikkert ikke gjør,men man kan jo håpe
Lurvehette Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 dette går an ja. søsteren er fire måneder på vei nå... og hun ammet i tillegg. ett medisinsk under kaller legene det!!
*ønsker* Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Jeg ble gravid rett etter ppilleslutt med førstemann Sluttet med pillen å tok graviditetstest en mnd etter, og den var positiv ;o)
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Er noen som har eggløsning kun en uke etter første mens etter pilleslutt, så det er aboslutt mulig! Jeg ble gravid en uke eller to etter pilleslutt med nr 1, ble veldig overraska over at det gikk så fort. Og ja, jeg hadde ømme bystvorter;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå