Polina-pia Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Skal bruke den på mandeag, men har glemt litt... Det er sånn at alle som er med skal bevege seg rundt på gulvet. Alle starter på laveste nivå, da åler man seg rundt og er en slags amøbe eller noe, he he...Så når man møter på en annen tar man "stein, saks og papir" og den som vinner går opp et nivå. Det er disse nivåene jeg ikke husker, men det siste er supermann, da løper man med ene armen i været? Noen som skjønner hva jeg tenker på...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå