Gå til innhold

Blir det flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04. Jeg og samboeren min sliter litt med forholdet, og jeg sliter litt med helsa. Jeg har et lite ønske om et barn til om ikke så alt for lenge, men tror ikke jeg får med meg samboeren på dette. Kan du se noen flere barn på oss, og kommer jeg og samboeren min til å holde sammen?

Jeg er født 18.11.75 og han er født 04.02.75.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av dere som spår som kan prøve og se hva dere tror? Hadde egentlig sluttet å drømme om å få en baby til, men så ramlet det bare over meg igjen. Ikke så lett å la være å tenke på det :)

Vennlig hilsen anonym over

Skrevet

Jeg tror det er mulig for deg å få nummer tre som du ønsker.

Når vet jeg ikke.

Gi samboeren din litt tid, når forholdet deres blir bedre, så er han også klar.

Min erfaring er at i et forhold så går det litt opp og ned i blandt. Om et halvt års tid er ting kanskje bedre. Og mye kan skje.

Husk at du tar dine egne valg.

Lykke til!

Hilsen nybegynner

Skrevet

Takk for svar. Etter at den verste stormen hadde gitt seg etter forrige krise i forholdet, så har vi hatt det bedre enn på lenge egentlig. Men ting går opp og ned ja. Men slik er det nok i de fleste forhold. Han er ganske vågal, og hopper av i svingen når vi har sex nå. Det gjorde han aldri før. Så han er da ikke helt livredd for å få flere barn. Så jeg får bare håpe.., kanskje det skjer et "uhell" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...