Neetamor-mednyspire Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 hva bruker vi lørdags kvelden på da damer?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Lurer på å ordne noen album. Må gjøres før nye-babyen kommer, men det er så lett å bare utsette... Har maaaange album som skulle vært ordnet. Både vanlige og scrapbook. Huff... Tror jeg ser en film istedet... ) Jeg har jo permisjon, så jeg kan jo ta albumene i uken når mannen er på jobb og småen i barnehagen. Ja, da er jeg enig med meg selv. hehe Hva skal DU gjøre da?
Neetamor-mednyspire Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 huff ja- album skulle vel jeg å ha ordnet før neste man kommer.. men som du sier- vi utsetter det hehe samboeren er ikke hjemme denne helgen, så jeg prøver å lese litt pensum mens tida enda strekker til.. men huff så kjedelig- vil heller se en film
babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 hei her blir det bare å slappe av.. mye kynnere i kveld. så prøve på å se en film.. kose meg litt ekstra.. med litt godteri.. hehe..
Tussa og Sofie Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Har tatt meg et laaaangt bad, og så sett på , Skal vi danse, spist litt snop og nå er det litt bimming til resultatene på dansingen kommer. Deretter er det natten for meg!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 her tror jeg det er noe på gang.. så har nettopp pakket bagen og sitter egentlig å venter på mere vondter!
Neetamor-mednyspire Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 så spennende da=)
Tutten-tei Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jeg koser meg, alene hjemme, og ser på tv! Mannen har reist på elgjakt, og sønnen er på besøkshelg hos pappan sin! Digg å ha huset for meg sjøl egentlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå