Gå til innhold

hva gjør vi i kveld da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker vi lørdags kvelden på da damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på å ordne noen album. Må gjøres før nye-babyen kommer, men det er så lett å bare utsette... Har maaaange album som skulle vært ordnet. Både vanlige og scrapbook.

Huff... Tror jeg ser en film istedet... :o)

Jeg har jo permisjon, så jeg kan jo ta albumene i uken når mannen er på jobb og småen i barnehagen.

Ja, da er jeg enig med meg selv. hehe

Hva skal DU gjøre da?

Skrevet

huff ja- album skulle vel jeg å ha ordnet før neste man kommer.. men som du sier- vi utsetter det :P hehe

samboeren er ikke hjemme denne helgen, så jeg prøver å lese litt pensum mens tida enda strekker til.. men huff så kjedelig- vil heller se en film ;)

Skrevet

hei her blir det bare å slappe av.. mye kynnere i kveld. så prøve på å se en film.. kose meg litt ekstra.. med litt godteri.. hehe..

Skrevet

Har tatt meg et laaaangt bad, og så sett på , Skal vi danse, spist litt snop og nå er det litt bimming til resultatene på dansingen kommer. Deretter er det natten for meg!

Skrevet

her tror jeg det er noe på gang.. så har nettopp pakket bagen og sitter egentlig å venter på mere vondter!;)

Skrevet

så spennende da=)

Skrevet

Jeg koser meg, alene hjemme, og ser på tv! Mannen har reist på elgjakt, og sønnen er på besøkshelg hos pappan sin! Digg å ha huset for meg sjøl egentlig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...